محدودیت تردد در جاده هراز تا 11 آبان

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: جاده هراز به دلیل اجرای عملیات ترمیم روشنایی و راهسازی طی روزهای 25 مهر امسال تا 11 آبان ماه آینده همه روزه از ساعت 21 تا 5 بامداد (بجز روزهای تعطیل) مسدود خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۴

به گزارش ایرنا، سرهنگ سیاووش محبی افزود: بر این اساس جاده هراز از امشب به منظور ترمیم روشنایی تونل شماره2، اصلاح، ایمن‌سازی، لق‌گیری، اصلاح شیب شیروانی راه و عملیات خاکبرداری برای جلوگیری از ریزش محدوده ابتهاج و نیز تعریض، بهسازی و چهارخطه شدن مسدود می‌شود. وی یادآور شد: محدوده اجرای این عملیات در جاده هراز کنارگذر امامزاده هاشم، تونل شماره 2 در کیلومتر 54 و محدوده ابتهاج در کیلومتر 85 است. به گفته سرهنگ محبی، رانندگان می‌توانند در این مدت از مسیر جایگزین جاده تهران ـ فیروزکوه و کندوان برای سفر به مناطق شمالی کشور استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش رفت و آمد خودروها در جاده فیروزکوه و کندوان در شب، رانندگان در صورت ضرورت نسبت به حرکت در این مسیر اقدام کنند.

هراز یکی از اصلی‌‏ترین جاده‌های ارتباطی در مناطق شمالی کشور محسوب می‌شود که از حدفاصل شهرهای بومهن و رودهن از جاده تهران ـ فیروزکوه منشعب شده و پس از عبور از بالادست دره مشاء، آبعلی، گردنه امامزاده هاشم، پلور، آب اسک، رینه و لاریجان به شهر آمل متصل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها