آغاز نمایش‌ها و حضورهای بین‌المللی «من»

«من» اولین فیلم سهیل بیرقی در بیستمین دوره جشنواره شب‌های سیاه تالین(POFF) در بخش فاروم به نمایش درخواهد آمد. از سهیل بیرقی، کارگردان جوان فیلم هم برای شرکت در جشنواره دعوت به عمل آمده و او در نمایش‌های فیلم حضور خواهد داشت. جشنواره شب‌های سیاه تالین از 21 آبان تا 7 آذر ماه در کشور استونی برگزار می‌شود و گفته می‌شود این جشنواره در کنار جشنواره‌های معتبری چون کن، برلین و ونیز یکی از 15 جشنواره رده الف جهان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۹

به گزارش ایسنا، قبل از این جشنواره، «من» از 7 تا 12 آبان‌ماه در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن(UKIFF) و از 29 مهرماه تا 23 آبان‌ماه نیز در بخش رقابتی ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا (IFFA) که در شهرهایی چون ملبورن، بریزبن، سیدنی و آدلاید برگزار می‌شود به‌نمایش درخواهد آمد.

«من» از اواخر مهر ماه در شهرهای ونکوور، مونترال، تورنتو، اتاوا و کلگری کانادا و در دو شهر هامبورگ و کلن آلمان به نمایش درمی‌آید، ضمن این‌که نمایش این فیلم در لندن و چند شهر آمریکا هم در حال برنامه‌ریزی است.

فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی سعیدسعدی و سعید خانی همچنان در سینماهای تهران و شهرستان‌ها در حال اکران است.

لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری و مانی حقیقی در فیلم «من» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها