پس از مشکلاتی که گلکسی نوت 7 های سامسونگ بوجود آوردند،سامسونگ به ناچار فراخوانی برای تعویض این فبلت های خود صادر کرد. حالا سامسونگ ادعا می کند که 50% گلکسی نوت 7 ها در آمریکا تعویض شده اند. بنابراین سامسونگ خواهد توانست نفسی به راحتی بکشد و از این جنجال جان سالم به در برد. اما متاسفانه به نظر می رسد موضوع به اینجا ختم نمی شود، چرا که فبلت های جایگزین هم به نوبه خود دارای مشکلاتی هستند.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۸
نوت7 های جایگزین هم دردسرساز شدند!

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، تعدادی از کاربران در کره جنوبی نسبت به این گوشی های جایگزین شکایاتی را مطرح کرده اند. این مشکلات شامل داغ شدن بیش از حد و همچنین تخلیه شارژ باتری گوشی ها است. خوشبختانه در این بین خبری از انفجار نیست، اما به نظر می رسد دردسرهای جدیدی برای سامسونگ در راه است.

هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل در تمامی گوشی های جایگزین وجود دارد یا گریبان تعدادی از آنها را گرفته است. یکی از سخنگویان سامسونگ اظهار کرده که این مشکلات هیچ ربطی به باتری های جایگزین شده ندارند و فقط هم در تعداد معدودی از گلکسی نوت 7 های جدید گزارش شده اند.

امیدواریم که اظهارات سامسونگ صحت داشته باشد، چرا که این کمپانی نمی تواند با یک فراخوان دیگر آبروی خود را به خطر بیاندازد. هنوز گزارشی از خارج از کره جنوبی در این خصوص ثبت نشده است و شاید بتوان به گفته های سامسونگ اعتماد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها