واکنش مسئول سابق الاهلی به انتقادها از منتظری

2 ساله با او بستیم، چون بهترین مدافع بود

نام پژمان منتظری از فهرست الاهلی خارج شد. سید محمد عدنان، بازیکن بحرینی جانشین پژمان شد و لوکا بوناچیچ امیدوار است این بازیکن بتواند جانشین خوبی برای منتظری باشد. لوکا در کنفرانس مطبوعاتی خود در آستانه بازی السد، در این باره گفت: «عدنان پس از مصدومیت پژمان منتظری به تیم الاهلی پیوست و باشگاه تمام تلاش خود را برای هماهنگی سریع این مدافع بحرینی با اتمسفر موجود در این تیم خواهد کرد. عدنان، بازیکن با کیفیتی است که توانمندی‌های زیادی دارد. انتظار داریم وی بتواند خواسته‌های ما را برآورده کند و خط دفاعی الاهلی با حضور او قدرتمندتر شود.» سیدمحمد عدنان سابقه شش فصل بازی در تیم‌های قطری الخور و العربی دارد و برای تیم ملی بحرین نیز بازی کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۵

ماجرای مصدومیت و فسخ قرارداد منتظری تا نیم فصل لیگ قطر باعث شد تا مسئولان باشگاه الاهلی از مسئولان قبلی این باشگاه که قرارداد پژمان را دو ساله بستند، انتقاد کنند. این انتقادها باعث شد تا خالد شبیب، نایب‌رئیس قبلی الاهلی واکنش نشان دهد و به دفاع از پژمان منتظری بپردازد. او در این باره گفت: زمانی که من نایب‌رئیس بودم، باشگاه تصمیم گرفت با پژمان که در تیم ام‌صلال عملکرد خوبی داشت و بهترین مدافع لیگ قطر بود، قرارداد دو ساله ببندد. این طبیعی بود که ما باید به آینده هم فکر می‌کردیم تا تیم ثبات داشته باشد.

او ادامه داد: هدف از عقد قرارداد دو ساله با پژمان همانی بود که با مجتبی جباری، موبیلی، مشعل عبدالله و قبل از آن با الن دیوکو بسته شده بود تا الاهلی بتواند به سطح قابل قبولی برسد. برای همین عقد قرارداد دو ساله با پژمان را منکر نمی‌شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها