گفتنی است این اتفاق تنها در کشور فرانسه قابل برنامه ریزی و پیاده سازی بوده و هست و متاسفانه در ایران و با توجه به عدم سازماندهی صحیح ساز و کار دقیقی برای این مهم قابل پیاده سازی نیست!
کد خبر: ۹۴۴۷۵۸
سامسونگ نوت‌هفت های معیوب را از راه دور خاموش می کند!

به گزارش جام جم آنلاین از نت‌نوشت ، سامسونگ با برنامه ریزی صورت داده، قصد غیر فعال کردن تمامی گلکسی نوت های معیوب را دارد، در این راه موافقت کاربر هیچ دخالتی نداشته و طبق اخبار مخابره شده این شرکت کره ای از تاریخ ۳۰ سپتامبر به صورت علنی این جریان را آغاز خواهد کرد.

شرکت کره ای سامسونگ طی انفجار چندین دستگاه نوت۷ در سرتاسر دنیا برای حفظ امنیت کاربران در این کشور در صورتی که گوشی ها توسط کاربران به نمایندگی ها عودت داده نشود، به صورت از راه دور (ریموت) تمامی دستگاه را غیر فعال کرده و برای کاربر ها با توجه به اطلاعات خرید آنها یک دستگاه گلکسی نوت ۷ رفع عیب شده آکبند ارسال خواهد کرد.

گفتنی است این اتفاق تنها در کشور فرانسه قابل برنامه ریزی و پیاده سازی بوده و هست و متاسفانه در ایران و با توجه به عدم سازماندهی صحیح ساز و کار دقیقی برای این مهم قابل پیاده سازی نیست و باید خود افراد حضورا به نمایندگی های سامسونگ مراجعه کنند.

با توجه به معیوب بودن تعداد بسیار زیادی از دستگاه های موبایل نوت ۷ در دسترس کاربران این کمپانی می خواهد هر چه سریعتر دستگاه های معیوب را جمع اوری کند. نکته جالب اینکه شاید دروازه های خرید کاربران در کشور های اروپایی، امریکایی و … قابل تشخیص باشد اما در کشوری مانند ایران شرکت سامسونگ و حتی ارگان های دولتی به هیچ عنوان توانایی کنترل دروازه های ورود را نداشته و ندارند از این رو طبق بیانیه ای که شرکت سامسونگ هفته گذشته منتشر کرد هرچه سریعتر باید به دفاتر رسمی و نمایندگی های این کمپانی در شهر های مختلف مراجعه کنند.

در باقی کشور های دنیا نمایندگی های فعال و درگاه های توزیع دستگاه های معیوب همگی فراخوان های رسمی برای نوت های ۷ فروخته شده داده اند و حتی در مدت زمان رفع عیب گوشی های معینی را برای کاربر ها در نظر گرفته اند.

خوشبختانه تاکنون اتفاق ناگواری در ایران صورت نگرفته و با توجه به ورود تعداد زیادی از دستگاه های نوت ۷ آن هم از درگاه های غیر قانونی و عدم رونمایی و فروش رسمی این دستگاه احتمالا شاهد حادثه بدی نخواهیم بود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها