کنفرانس خبری اپل برای برای رونمایی از محصولات جدیدش به پایان رسید، و همچون همیشه آیفون 7 و مدل پلاس آن گل سرسبد مراسم بودند. ظاهراً اپل توانسته طراحی تکراری و خسته کننده اش را نسبت به قبل تغییر دهد.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۱
شش دلیل برای دلسرد شدن طرفداران اپل از آیفون ۷

به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، با این حال، این دو موبایل را نمی توان بی عیب دانست، و به زودی شاهد انتقاداتی نسبت به آنها خواهیم بود.

طراحی خسته کننده

اپل در جریان مراسم اعلام کرد طراحی جدیدترین موبایل هایش را به بهترین شکل ممکن ارتقاء داده، و البته این ادعا به مذاق طرفداران اپل بسیار خوش آمده، به هر حال هنوز تحولی اساسی را در این اسمارت فون نسبت به مدل سال گذشته و دو سال قبل شاهد نیستیم، و بنابراین می توان طعنه رقبا را به این مورد درک کرد.

حذف جک هدفون

شاید بسیاری افراد خوشحال باشند که از شر درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون خلاص شدند، اما اگر جزء آن دسته از دوستداران موسیقی باشید که هزینه گزافی را بابت خرید هدفون های پیشرفته و گران قیمت پرداخته اید، کمی دلسرد خواهید شد، ضمن اینکه هنوز مشخص نیست کاربران چگونه می توانند به طور همزمان به شارژ کردن آیفون و گوش دادن به موسیقی بپردازند.

آداپتور تبدیل جک ۳٫۵ میلیمتری به درگاه لایتنینگ

خب، بالاخره از شر این وسیله جانبی مزاحم نیز خلاص خواهیم شد، البته اگر دیگر سازندگان نیز از این تصمیم اپل حمایت کرده و ساخت هدفون هایی با درگاه استاندارد ۳٫۵ میلیمتری را کنار بگذارند.

فقدان شارژ بیسیم

اپل، برخلاف رقبا، تنها زمانی به استفاده از یک فناوری دست خواهد زد که از تمام جنبه های آن مطمئن باشد؛ در نتیجه هنوز شاهد قابلیت شارژ بیسیم در آیفون ۷ نیستیم، و قطعاً این وضعیت انتقادات و طعنه های دیگر سازندگان را به همراه خواهد داشت.

رزولوشن مشابه صفحه نمایش

نمایشگر آیفون ۷ نسبت به نسل قبل بهبود یافته، زیرا اپل فناوری True Tone آیپد پرو را به موبایل هایش آورده. با این حال، هنوز هم رزولوشن HD و FullHD را در مدل های پایه و پلاس می بینیم، که به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات مختلف و متنوع موجود در بازار نخواهد بود. البته اپل هیچگاه به رقابت سخت افزاری با رقبا وقعی ننهاده.

تفاوت فاحش بین آیفون ۷ و مدل پلاس

طبق آنچه دیدیم، امسال باید آیفون ۷ پلاس را گزینه اصلی پیش روی خریداران بدانیم، زیرا از دوربین دوگانه پیشرفته و احتمالاً حافظه رَم بیشتری در مقایسه با دیگری برخوردار گشته. با این تفاسیر، اولین بار است که اپل دو موبایل با سخت افزار مشابه را در یک سال معرفی نکرده، و این امر چندان باب میل طرفداران خانواده اسمارت فون های اپل نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها