مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل با یادآوری این نکته که بنیان‌های بنی‌امیه پس از ماجرای کربلا ریشه ‌کن شد، گفت: قطعاً کربلای منا که هزاران نفر از مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی از جمله ایران در آن شهید شدند، ریشه آل سعود را خواهد کند.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۷
ولایتی :فاجعه منا آل‌ سعود را ریشه ‌کن می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر ولایتی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پیام مهم رهبر انقلاب درباه حج، این پیام را پیامی قاطع و تعیین کننده عنوان کرد و گفت: رژیم آل سعود در طی سالهای گذشته اقداماتی را انجام داده که نظیر آن را در تاریخ اسلام کمتر می‌توان یافت.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل تاکید کرد که آل سعود در منطقه غرب آسیا به عنوان چماق آمریکا عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سعودی‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در خونهای به زمین ریخته شده مردم بی‌گناه و مسلمان منطقه در سالیان گذشته شریک هستند، خاطرنشان کرد: آل سعود همانهایی هستند که از صدام حمایت کردند و در قتل و عام صدها هزار نفری مردم بی گناه ایران و عراق از سوی صدام شریک هستند.

ولایتی با تاکید بر اینکه آل سعود در منطقه غرب آسیا به دنبال این بود که مزدوران خود را در منطقه حاکم کند، متذکر شد: به طور نمونه رژیم آل سعود در سوریه به دنبال این بود که حکومت این کشور که تابع آنها نبود را ساقط کند که البته شکست خورد. معتقدم رژیم سعودی در تمامی عرصه به آخر خط رسیده است.

وی با بیان اینکه عربستان همواره از افراطی‌گری و وهابیت حمایت و این دیدگاه‌های انحرافی در اسلام را ترویج کرده است، گفت: همان طور که در اجلاس اخیر علمای الازهر و علمای اهل سنت در «گروزنی چچن» تاکید شد، دیدگاه وهابی هیچ نسبتی با اسلام ندارد؛ وهابیتی که عربستان مروج آن است.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تصریح کرد: عربستان به جای اینکه خادم حرمین باشد، در خدمت دشمنان اسلام یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر ناکارآمدی و سوء استفاده حکام آل سعود از حرمین شریفین، خاطرنشان کرد: حرمین شرفین متعلق به یک کشور نیست بلکه متعلق به کل امت اسلامی است. این جور نیست که یک عده منحرف از اسلام هر طوری که خواستند عمل و خواسته‌های خود را به خیل عظیم مسلمانان تحمیل کنند.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود مصداق امروزی«شجره ملعونه طواغیت» که در پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره حج آمده بود را رژیم آل سعود دانست و تاکید کرد: بر اساس نظر غالب مفسرین شجره ملعونه بنی امیه هستند که می‌توان گفت رژیم سعودی دنباله بنی امیه و همین شجره ملعونه است.

ولایتی با یادآوری این نکته که بنیان‌های بین امیه پس از ماجرای کربلا ریشه‌کن شد، تاکید کرد: قطعاً کربلای منا که هزاران نفر از مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی از جمله ایران در آن شهید شدند، ریشه آل سعود را خواهد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها