این بازی پردردسر امروز تمام می‌شود

ستاره‌های لالیگا منتظر80 هزار ایرانی

ساعت 18 امروز ستاره‌های فوتبال ایران در تیمی به نام ستارگان تیم پروین، در برابر ستارگان نامدار لالیگا قرار می‌گیرند. دیداری که نزدیک بود لغو شود. اما بد نیست تمام پشت پرده این بازی را بدانید.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۹

تصمیم یاریار

حسین یاریار، مدیر باشگاه ورزشی هنرمندان ایران سال قبل ستارگان بزرگ فوتبال دنیا را به ایران آورد. آن بازی 6 شهریور برگزار شد و همه ستارگان فوتبال ایران بجز علی دایی در آن بازی بودند. حقیقت این بود که نام‌های بازیکنان تیم ستارگان فوتبال دنیا آنقدر بزرگ بود که همه وسوسه شدند در روز بازی به میدان بروند.

حسین یاریار همراه با ناتان قبادی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه به دبی رفتند و قرارداد بازی امسال را با سالگادو به عنوان نماینده ستارگان لالیگا و مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال اسپانیا امضا کردند. این بازی قرار بود مانند پارسال برگزار شود؛ اما یاریار بعد از دیدن شکل غریبانه خداحافظی جواد نکونام تصمیم گرفت این بازی را به نام بازی خداحافظی نکونام برگزار کند. این بود که تصمیمش را با نکونام در میان گذاشت و همین‌طور هم شد.

آدم‌های مشکوک

بعد از آن‌که قرار شد این بازی،‌بازی خداحافظی نکونام باشد و تیم با نام «یاران نکونام» وارد میدان شود، بعضی آدم‌های خاص وارد گود شدند و آنقدر حرف‌های منفی گفتند تا نکونام ترسید و کنار کشید. او ابتدا گفت لیست را باید خودم بدهم و بعد هم گفت مسائل مالی مربوط به این بازی مشکوک است. مشخص بود که او تحت‌تاثیر جریان‌سازی‌های مخرب قرار گرفته و می‌ترسد نام و اعتبارش لکه‌دار شود. این بود که کلا کنار کشید. این مساله آن هم 8 روز مانده به برگزاری بازی، موجب شد باشگاه هنرمندان تا آستانه لغو دیدار پیش رفت؛ اما جریمه سنگین فسخ قرارداد باعث شد آنها فکر دیگری بکنند.

جلسه با پروین

بعد از آن‌که باشگاه هنرمندان به این نتیجه رسید که نمی‌شود بازی را لغو کرد، به‌دنبال راهی جدید رفت. حسین یاریار به همراه چند تن از دوستان پروین از جمله سیروس جعفری که در زمان ریاست داریوش مصطفوی فردی بانفوذ در فدراسیون فوتبال بود، به دفتر محمد پروین رفتند و با او جلسه گذاشتند. در این جلسه قرار شد همه چیز از نو ساخته شود. نام تیم عوض شد: تیم پروین و عنوان بازی خداحافظی نکونام هم از بازی گرفته شد. به این ترتیب اسطوره فوتبال ایران، شد همه‌کاره تیم. لیست داده شد تا ستاره‌ها روز سه‌شنبه در تمرین ورزشگاه دستگردی حاضر شوند.

قهر ستاره‌ها

مشکلی که باعث شده بود دایی در بازی سال قبل نباشد، امسال هر دو نفر را از تیم دور کرد. دایی به هوای کریمی نیامد و کریمی هم به هوای دایی گفت پایش مصدوم است و بعد هم گفت پایش مصدوم هم نبود نمی‌آمد! احمدرضا عابدزاده به دلیل این‌که در فهرست اولیه تیم نبود، بعد از یک جلسه تمرین در دستگردی قهر کرد و جواد نکونام هم که دید همه حاضر شدند، در اعتراض به آنچه «کنار رفتن دوستانش» عنوان کرد، خود را کنار کشید تا بازی بدون دایی، عابدزاده، کریمی و نکونام برگزار شود.

ناراحتی پروین

علی پروین بشدت از دست شاگردان قدیمی خود ناراحت است. بعد از آن‌که 4 نفر از ستاره‌ها از تیم کنار رفتند، علی پروین احساس کرد قبل از هر چیزی به او توهین شده است. او در حاشیه تمرین دیروز این موضوع را به دوستانش گفت؛ اما به هر حال تیم را امروز به زمین می‌برد.

تیم ستارگان ایران ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی با ستارگان بزرگ لالیگا بازی می‌کند. ستارگان لالیگا دیشب در ضیافتی رسمی در برج میلاد تهران شرکت کردند و امروز هم بعد از بازی ایران را ترک خواهند کرد. آنها امروز توقع دارند ورزشگاه آزادی را پر ببینند یا مانند سال قبل جمعیتی قابل توجه در ورزشگاه حضور داشته باشند.

دلیل کناره‌گیری عابدزاده

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان محبوب تاریخ فوتبال ایران، از تیم ستاره‌ها کنار کشید. او اولین کسی بود که در تمرین ستاره‌ها حاضر شد و به نظر می‌رسید، برای بازی با ستاره‌های سابق لالیگا حضور داشته باشد، ولی ناگهان منصرف شد. عابدزاده پس از کناره‌گیری هم حرف‌هایی زد که ابهام را بیشتر کرد. او گفت: بعضی رفتارها درست نبود... در حالی که همه تصور می‌کردند مشکل عابدزاده، به تبلیغ روی پیراهنش بازگردد و این که مسئولان باشگاه هنرمندان با این موضوع مخالفت کرده‌اند، اما گویا مشکل چیز دیگری است. عابدزاده در این باره به جام‌جم می‌گوید: من روز اول بدون هیچ مشکلی و زودتر از همه به تمرین تیم رفتم، ولی متوجه شدم در لیست اول تیم اصلا حضور نداشتم. به همین دلیل تصمیم گرفتم کناره‌گیری کنم. اگر از روز اول من را می‌خواستند، قطعا نامم را در لیست قرار می‌دادند، ولی این که در لیست نبودم، خودش گویای همه چیز است.

عابدزاده البته اشاره‌ای هم به زانویش می‌کند و ادامه می‌دهد: متاسفانه مشکلی در زانویم دارم. همان‌طور که می‌دانید مدتی قبل جراحی کرده‌ام و برایم بازی کردن کمی سخت است. به همین دلیل تصمیم گرفتم از این بازی کنار بکشم و فرصت را به دیگران بدهم. البته علی پروین، سرمربی تیم ستاره‌های ایران پیگیری لازم را برای بازگرداندن عابدزاده انجام داده، ولی احتمال این که او در مسابقه غایب باشد یا باشد و بازی نکند، زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها