بشار اسد در مصاحبه با آسوشیتدپرس:

دستان حاکمان غرب به خون ملت سوریه آغشته است

بشار اسد:

سوریها مصمم به دفاع از کشورشان هستند

رئیس جمهوری سوریه گفت: ملت سوریه با وجود تمام رنج ها، فشارها و مشکلات امنیتی و اقتصادی برای دفاع از میهن و یکپارچگی کشور خود جدی هستند.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۹
سوریها مصمم به دفاع از کشورشان هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد روز شنبه در دیدار با وزیر مشاور در امور خارجه هند افزود: ایستادگی بسیاری از کشورهای دوست مانند هند در کنار ملت سوریه، پایداری و مقاومت ملت را تقویت کرد.

وی اضافه کرد: ملت هم اکنون با جنگی روبه روست که از سوی کشورهای غربی و منطقه ای با بکارگیری گروه های تروریستی و حمایت از آن ها به شیوه های گوناگون، برآن ها تحمیل شده است.

اسد تصریح کرد: این کشورها تاکنون از دستیابی به هرگونه راه حل مسالمت آمیز که از ریختن خون ملت سوریه جلوگیری کند و به جنایت ها درحق این ملت پایان دهد جلوگیری کرده اند.

وزیر مشاور در امورخارجه هند نیز بر همکاری با سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم و حفظ و تقویت دستاوردهای سوریه در این باره تاکید کرد.

مبشر جاوید اکبر گفت: درک نکردن خطرهای تروریسم و اهداف آن که گسترش کشتار و تندروی و تهدید ثبات جهانی و تخریب تمدن انسانی یک اشتباه و خطای بزرگ است.

وی افزود: هند آماده است هرکمکی که بتواند از رنج های ملت سوریه بکاهد و پایداری این کشور را افزایش دهد به سوریه ارایه و به صورت فعال در بازسازی و پیشرفت سوریه مشارکت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مانی
-
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
هند از سر لجش كه عربستان گارگرهای هندی را اخراج كرده تصمیم داره كه به سوریه كمك كنه.

نیازمندی ها