معمولا در دنیای چهره های سرشناس در رشته های مختلف هنری و ورزشی و غیره، سعی در معرفی کسانی است که پول و دستمزد بیشتری می گیرند.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۰
این سلبریتی ها بیش از حقشان پول می گیرند!

به گزارش جام جم آنلاین ، این گونه گزارش ها و خبرها به دنبال کشف این موضوع هستند که این یا آن چهره معروف، برای کارهایی که ارائه می دهد چقدر پول می گیرد اما گزارشگران مجله فوربس به سراغ این موضوع هم رفته اند که نام هایی را پیدا و معرفی کند، که بیشتر از حق شان پول می گیرند و میزان دریافتی شان، بالاتر از آن چیزی است که لیاقتش را دارند! با این حال، منتقدان سینمایی نسبت به صادق بودن این گونه گزارش ها، ابراز تردید می کنند و می گویند آن ها بیان کننده تمام واقعیت ها نیستند.

به نوشته نشریه گاردین، اشاره این گروه از منتقدان به غیبت برخی چهره های سرشناس از فهرست و جا افتادن عمدی آن ها است.

برای مثال، در فهرستی که از سوی این مجله منتشر شده، نام آدام سندلر کمدین مشهور در راس قرار دارد.

تحلیلگر فوربس عقیده دارد این کمدین، اولین سلبرتی هالیوود به حساب می آید که دستمزدی که برای بازی در فیلم ها می گیرد حقش نیست و به او اضافه بر سازمان پرداخت می شود.

دلیل مجله فوربس هم، فروش پائین فیلم های این بازیگر 47 ساله است. در حالی که سندلر برای حضور در فیلم هایش دستمزدی بالای 15 میلیون دلار می گیرد، عموم فیلم های چند سال اخیر او شاهد شکست سخت تجاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی بوده اند.

به همین دلیل، این پرسش ساده مطرح می شود که چرا باید دستمزد کلان به بازیگری داد که فیلم هایش با استقبال تماشاگران روبرو نمی شود؟ سال قبل، ادی مورفی بازیگر سیاه پوست سینما در راس فهرست فوربس بود.

اما در این فهرست، اشاره ای به نام تام کروز نشده و او در صدر چنین فهرستی دیده نمی شود. همین موضوع، منتقدان را به این نتیجه رسانده که در اعلام اسامی نوعی مداخله صورت می گیرد.

این مداخله، تصمیم می گیرد که کدام نام را وارد جدول کرده و یا دست به حذف آن بزند. اگر ملاک انتخاب نام برای چنین فهرستی عدم موفقیت مالی فیلم های بازیگران باشد، تام کروز با توجه به شهرت فراوانی که دارد باید در راس گروه بازیگرانی قرار گیرد که فروش فیلم های سال های اخیر او، کمتر از رقم تولیدشان بوده است.

اگر مجموعه فیلم «ماموریت غیرممکن» کنار گذاشته شود (که نسخه دوباره سازی شده یک مجموعه موفق و پربیننده تلویزیونی است و به صورت سنتی با استقبال تماشاگران روبرو می شود)، دیگر فیلم های این بازیگر 54 ساله موفقیتی در جدول گیشه نمایش نداشته اند.


فیلم های مختلف کروز در ژانرهای متفاوت سینمایی، حتی نتوانسته اند رقم هزینه های تولید خود را تامین کنند.

«لبه فردا»، «فراموشی»، «شوالیه و روز» و «والکری» کارهای شش سال اخیر بازیگر به حساب می آیند.

فروش معمول این فیلم ها، میلیون ها دلار کمتر از میزان پولی بوده که صرف تولید آن ها شده است.

در این بین تنها «جک ریچر» با هزینه تولید 60 میلیون دلاری خود، توانست 80 میلیون دلار فروش کند البته اگر رقم پول خرج شده برای تبلیغات فیلم ها در زمان اکران عمومی (که حدودا بین 20 تا 30 میلیون دلار است) هم به رقم تولید «جک ریچر» اضافه شود، فروش آن در جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی، یک شکست تجاری به حساب می آید.

برهمین اساس است که بسیاری از منتقدان سینمایی، نسبت به اصالت گزارش های مجلات سینمایی شک و تردید دارند.

مترجم: کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تیموریان
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
سلام
وقت بخیر
لطفاًمیشه دلیل زیاد شدن كلمات لاتین و همچنین اشتباهات نوشتاری فراوان این چند ماه رو اعلام كنید. دست كم كلمات لاتینی رو كه معادل فارسی دارن از معادل فارسی استفاده كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها