نظرسنجی‌های اخیر در آمریکا نشان می‌دهد هیچ کدام از نامزدهای ریاست جمهوری این کشور تاکنون نتوانسته‌اند نظر افرادی را جلب کنند که هنوز در مورد حضور یا عدم حضور در انتخابات تصمیم نگرفته‌اند.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۹

به گزارش دیلی میل، براساس این نظرسنجی‌ها 20 تا 25 درصد از مردم آمریکا هنوز در مورد انتخاب نامزد انتخاباتی خود تصمیم نگرفته‌اند.

نظرسنجی‌های چندین ماه اخیر در آمریکا روال ثابتی را نشان می‌دهد به طوری که در بیشتر اوقات 42 درصد هیلاری کلینتون و 33 درصد دونالد ترامپ آرا را به خود اختصاص دادند.

از سوی دیگر نظرسنجی‌های جدید نشان داد که کمپین جمهوریخواهان با مشکل بزرگی روبه‌روست. بر اساس نظرسنجی‌های جدید، ترامپ در حال از دست دادن بخشی از رای‌دهندگان سفیدپوست با تحصیلات کمتر است؛ این افراد در عمل هسته طرفداران و رای‌دهندگان به نامزد جمهوریخواهان را تشکیل می‌دهند.

براساس این نظرسنجی که مشترکا از سوی شبکه خبری ان‌بی‌سی و نشریه وال‌استریت ژورنال انجام شده است، کلینتون در چندین ایالت حساس از جمله کارولینای شمالی و کلرادو آرای بیشتری نسبت به دونالد ترامپ دارد.

پیتر براون، مسئول نظرسنجی دانشگاه کویینیپک در این زمینه می‌گوید: این آمار نشان از عشق رای‌دهندگان به هیلاری کلینتون ندارد، بلکه می‌گوید که میزان بی‌علاقگی آنها به کلینتون، کمتر از انزجارشان از ترامپ است.

تقریبا 40 درصد از رای‌دهندگان به کلینتون در این سه ایالت معروف به میدان جنگ (اوهایو، فلوریدا و پنسیلوانیا)، بر پایه مخالفت‌شان با ترامپ حاضر به حمایت از نامزد دموکرات‌ها شده‌اند. در عوض، بیش‌از نیمی از حامیان ترامپ گفته‌اند که وجود کلینتون عامل طرفداری‌شان از نامزد جمهوریخواهان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها