مگر می‌شود خودت را قهرمان ملی و سرباز وطن بدانی، اما نسبت به چالش‌ها و مسائل و مشکلات وطنت بی‌تفاوت باشی؟
کد خبر: ۹۳۲۰۸۵
کشتی مدالش را قبل از اعزام گرفت

جام جم آنلاین ، دردها و دردمندان جامعه را بشناسی و بی‌تفاوت از کنار آنها بگذری؟ مدالت را متعلق به مردمت بدانی و چشمت را به مسائل و مشکلات روز مملکتت ببندی؟ پاسخ و رویه قهرمانان کشتی ایران به همه این سوالات منفی است، آنها که در این هفته همه ایرانیان ورزش‌دوست را پای گیرنده‌هایشان میخکوب می‌کنند تا یکی پس از دیگری مدال ارزانی مردم این سرزمین بدارند، دیروز یک سری قلوب شکسته را امیدی دوباره بخشیدند و با این حرکت خود قبل از اعزام به المپیک ریو، مدال زرین انساندوستی و جامعه دوست بودن را دریافت کردند.

دیروز قهرمانان شاخص کشتی نظیر رضا و حسن یزدانی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، علیرضا کریمی و میثم نصیری در معیت رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در یکی از مراکز کودکان کار با هدف جلب توجه به مسائل و مشکلات خانوادگی و اجتماعی کودکان کار حضور یافتند. در این دیدار شش آزادکار المپیکی یکی از داستان‌های شاهنامه را برای این کودکان روایت کردند و در ادامه هرکدام از المپیکی‌ها حامی ورزشی سه نفر از کودکان کار شدند.

حرکتی ارزشمند که بی‌گمان برای ترویجش بارها و بارها باید در محافل رسانه‌ای و فضای مجازی به آن پرداخت. اصولا وقتی ورزشکاران به عنوان یکی از گروه‌های مرجعه آستین‌ها را برای حرکات اجتماعی اینچنین و دیگر فعالیت‌های انساندوستانه و فعالیت‌های محیط زیستی بالا می‌زنند، باید آنها را ستود، باشد که فعالیت‌هایی اینچنین به کاهش بیش از پیش مشکلات این سرزمین بینجامد.

امید توفیقی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها