اگر تا به حال پیش آمده با بیرون آمدن از صفحه اینستاگرام خود، تصویری که ویرایش‌هایی را رویش انجام داده‌اید از دست بدهید، این اپلیکیشن می‌خواهد برای رفع این مشکل قابلیتی را اضافه کند.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۲
اینستاگرام با قابلیت های جدید آمد / ذخیره عکس های منتشر نشده و قابلیت داستانی

به گزارش جام جم آنلاین ، اگر شما از کاربران مشتاق و علاقه‌مند اینستاگرام هستید، می‌دانید که گاهی اوقات ممکن است تلاش‌های متعددی را برای ارسال یک تصویر به شکل دلخواه و مورد علاقه خود صورت دهید، اما در حال حاضر، اگر از صفحه نمایش این برنامه خارج شوید، تصویر مورد نظر خود را که ویرایش‌هایی را روی آن انجام داده‌اید، از دست خواهید داد.

اینستاگرام در تلاش برای تغییر دادن این موضوع است، بنابراین قصد دارد قابلیتی را معرفی کند که به زودی می‌توانید به صورت گسترده از آن استفاده کنید و این قابلیت همان «ذخیره پیش‌نویس» است.

قابلیت «ذخیره پیش‌نویس» در حال حاضر مراحل آزمون را از سر می‌گذراند و با وجود هیجان‌های پیرامون این آزمون، به نظر می‌رسد که متاسفانه این قابلیت پیش‌نویس هنوز قطعی نشده است، اما بدون شک اینستاگرام در حال تماشا و رصد واکنش هاست، بنابراین این اتفاق می‌تواند به زودی رخ دهد.

در حال حاضر تنها چند کاربر معدود اینستاگرام قادر به استفاده از قابلیت «ذخیره پیش‌نویس» هستند، اما به نظر می‌رسد تا پایان ماه این قابلیت برایشان فراهم می‌شود.

با این افزونه می‌توانید Stories اینستاگرام را در مرورگر خود ببینید

شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به نام Stories را در اختیار کاربران خود قرار داده است که شباهت بسیار زیادی به قابلیتی مشابه با همین نام در اسنپ چت دارد.

اینستاگرام این قابلیت را به عنوان رقیب داستان‌های اسنپ چت به بازار عرضه کرد و با توجه به نظرات و واکنش های اولیه، کاربران از Stories اینستاگرام بیشتر از Stories اسنپ چت راضی هستند. در هر حال این قابلیت فعلا تنها در نسخه اپلیکیشن اینستاگرام قابل مشاهده است.

در هر حال اینستاگرام نسخه وب هم دارد و شما می‌توانید برای چک کردن تصاویر و ویدیوها از این نسخه استفاده کنید، البته قابلیت Stories در این نسخه وب قابل مشاهده نیست. ممکن است اینستاگرام به زودی این قابلیت را به نسخه وب سرویس خود هم اضافه کند اما تا آن زمان اگر تمایل دارید داستان‌های دوستان خود را در نسخه وب این شبکه اجتماعی تماشا کنید، می‌توانید از یک افزونه در مرورگر کروم استفاده کنید.

این افزونه توسط Alec Garcia طراحی شده وChrome IG Story نام دارد. طبیعی است که رابط کاربری این قابلیت در نسخه وب متفاوت از نسخه اپلیکیشن آن باشد، اما نتیجه نهایی مشابه است.

در هر حال تجربه نشان داده که اینستاگرام میانه خوبی با اپلیکیشن‌ها یا پلاگین‌هایی که از API این سرویس استفاده می کنند، ندارد و به این ترتیب بعید نیست که به زودی شاهد غیرفعال شدن این افزونه باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرزاد جعفری
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
لطفا در مورد ویندوز10صحبت كنید.

نیازمندی ها