عده‌ای هستند که اگر در تعطیلات تابستان، 12 ساعت در ترافیک نمانند و 50 کیلو آشغال داخل جنگل و دریا نریزند‌ انگار اصلا تفریح نکرده‌اند. عده‌ای دیگر هم هستند که وضع مالی‌شان بهتر است و با آمدن اسم تعطیلات به یاد شلوارک، آنتالیا و استانبول می‌افتند. این عده اگر در تعطیلات به یکی از سواحل خارجی نروند و شلوارک نپوشند و عکس سلفی نگیرند، انگار که اصلا خوش نگذرانده‌اند، اما حالا که شمال تقریبا پر شده و دیگر جای آشغال انداختن ندارد و ترکیه هم با یک کودتای یکساعته، سه ماه از دسترس علاقه‌مندان شلوارک خارج شده است، باید به فکر مقاصد گردشگری دیگر برای سفر تابستانی بود. حالا می‌خواهیم برحسب بودجه و توانایی هموطنان، مقاصد جدید گردشگری را معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۱

اگر می‌توانید در استخر بیفتید و غرق نشوید، شما گزینه خوبی برای تیم شنا هستید. حداقل می‌توانید آخر شوید. اگر بلدید روی دوچرخه بنشینید و چند متری رکاب بزنید، تیم دوچرخه‌سواری عالی است. اگر بعد از ده متر حتی از روی دوچرخه افتادید مهم نیست، رکوردتان بهتر از بازیکنان فعلی است. اگر می‌توانید کمان در دست بگیرید یا تحمل چند مشت را دارید، بفرمایید بروید المپیک. اگر توانایی این کارها را هم ندارید و فقط می‌توانید جلوی دوربین پرچم بچرخانید و لبخند بزنید، باز هم المپیک بهترین مقصد گردشگری است.

اگر به سینما علاقه‌مندید و پول توی جیبتان هست بروید کن فرانسه، اگر به هر چیزی علاقه‌مندید و پول توی جیبتان نیست، بروید کن و سولوقون.

3 ـ اگر علاقه‌مند به کنسرت هستید، نیازی نیست جایی بروید. از جلوی کامپیوترهای خود جم نخورید. کنسرت آنلاین در خدمت شماست. تعطیل هم نمی‌شود.

بهترین مقصد گردشگری برای علاقه‌مندان به فلسفه، مدینه فاضله و برای علاقه‌مندان به علوم سیاسی، شهر هرت است.

اگر بازیکن فوتبال هستید و هیچ تیمی شما را قبول نمی‌کند، مالدیو بهترین مقصد گردشگری است، هم طبیعت زیبایی دارد و هم می‌توانید تا دلتان می‌خواهد به تیم‌های فوتبالشان گل بزنید و اعصابتان آرام شود.

اگر هیچ کدام اینها نیستید و حتما می‌خواهید یک سفری بروید، با مترو به شهرری بروید، هم ارزان است و هم زیارتی کرده و استخوانی سبک کرده‌اید. می‌توانید همه فامیل را هم همراه خودتان ببرید. خوش بگذرد.

علیرضا لبش

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها