
رئیس انجمن روانشناسی سلامت ایران درگفتوگو با جامجم آنلاین:
رئیس انجمن روانشناسی سلامت ایران درگفتوگو با جامجم آنلاین:
جامجم آنلاین از کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه درباره چگونگی حفظ سلامت در روزهای غبارآلود پرسیده است
گزارش میدانی جامجم از بازار امینحضور تهران
نتایج سفر یکروزه بشار اسد به تهران هنوز ادامه دارد
گفتوگوی «جامجم» با بیژن بیرنگ، کارگردان و نویسنده:
گفتوگو با فاطمه آل عباس، گوینده رادیو
گفتوگو با نرگس برهمند شاعر مجموعه شعر «آمبرولا؛ خواهر گل های جهان»
مسعود اطیابی، کارگردان فیلم «انفرادی» در گفتوگو با جامجم:
بعد از ارسال خودرو به نمایندگی جهت خشك كردن و سرویس كامل موتور و توقف یك هفتگی ماشین در نمایندگی , سرویس انجام و ماشن تحویل شد.بعد از دو ساعت حركت زمانیكه نیاز به روشن كردن كولر شد متوجه شدم كلید های نصب شده روی داشبورد هركدام كه بطرف داخل فشار داده شود می افتد .
بابررسی دقیق متوجه شدم كلیه كلیدهای داخل داشبوردبجای نصب روی پایه آلومینیومی روی پایه ای كائوچوئی با چسب نصب شده و بعبد از آب خوردن چسب كائوچو ول كرده و كلیدهای كولر-فن- فلشر و ...ول كرده اند.
خلاصه به نمایندگی از تهران شكایت كردم و بعد از سه ماه گفتند نمایندگی ایران خودرو شهرستان مورد نظر ادعای شما را قبول ندارد و گفته اند ایشان با امضاء خودرو را تحویل گرفته است .
به نماینده پیگیری شكایت گفتم مشتری هنگام تحویل ماشین بعد از تعمیرات كلیات را چك می كند مثل سلامت بدنه - اقلام موجود در صندوق و ضبط و ..وجزئیات محال است چك شود.
خلاصه با پیگیری مكرر بنده شرایطی وجود آوردند كه گفتم این مدارك كه شما ازمن می خواهید در آن زمان حدود 1000000تومان هزینه داشت در صورتیكه یك داشبورد كامل 300000تومان بود ومن گفتم بخاطر سیصدهزارتومان باید یك میلیون هزینه كنم و مطمئنا" نتیجه هم نمی گیرم .
خلاصه به نماینده ایرانخودرو گفتم از شكایت گذشتم ولی پشت دستم را داغ می كنم و دیگر ماشین ایرانی نمی خرم و به این گفته ام نیز عمل كردم.