هیات مدیره بانک ملت مصوبه ۴ مرداد را اصلاح کرد/نام رستگار از هیات مدیره خط خورد

بانک ملت با ارسال اطلاعیه اصلاحی جدید به سایت کدال در ساعات پایانی دیروز، مصوبه تاریخ ۴ مرداد هیات مدیره خود را اصلاح و نام علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت را از لیست اعضای هیات مدیره این بانک حذف کرد.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۵
هیات مدیره بانک ملت مصوبه ۴ مرداد را اصلاح کرد/نام رستگار از هیات مدیره خط خورد

به گزارش جام جم آنلاین وبه نقل از تسنیم، درپی خبررسانی دیروز خبرگزاری ها از ابقای علی رستگار مدیرعامل معزول و بازداشت شده بانک ملت در هیات مدیره این بانک بر اساس تصمیم 4 مرداد هیات مدیره بانک که در سایت کدال هم درج شده بود، عصر روز گذشته بانک ملت اصلاحیه جدیدی را برای درج در سایت کدال ارسال کرد و در این اصلاحیه نام علی رستگار از اعضای هیات مدیره حذف شده است.

بر اساس تصمیم هیئت مدیره بانک ملت در تاریخ 4 مرداد 95، علی رستگار سرخه‌ای مدیرعامل مستعفی بانک ملت که به دلیل افشای فیش حقوقی نجومی از سمت خود استعفا داده و پس از آن از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل مفاسد اقتصادی بازداشت شده بود، همچنان همچنان در ترکیب اعضای هیات مدیره این بانک قرار دارد.

درپی انتشار این خبر، روابط عمومی بانک ملت نیز اعلام کرد: علی رستگار در سال 92 با حکم صادره از سوی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) بعنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره بانک ملت منصوب شده است و تا زمان معرفی نماینده جدید همچنان عضو هیات مدیره این بانک خواهد بود.

درپی جوابیه بانک ملت، یک منبع آگاه در شرکت صبا تامین هم گفت: عضو جایگزین رستگار در هیئت مدیره بانک ملت برای طی مراحل تایید صلاحیت حرفه‌ای به بانک مرکزی معرفی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
كسرا
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
این آقا هنوز دادگاهی نشده اند و هنوز جرم ایشان ثابت نشده چرا اینقدر با آبروی یك انسان بازی می كنید . اگر هم جرمش ثابت شود قوه محترم قضاییه متناسب با جرم انجام شده با ایشان رفتار خواهد داشت .
روح الله مهدلو
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
احسنت به سازمان اطلاعات سپاه....
بی طرف
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
بعدی رو خوب صلاحیتشو بررسی كنید. بعد از اینكه بررسی كردید از آقای حسین فریدون هم بپرسید آیا برای این پست مناسبه. اگه گفتن مشكلی نداره حتما بدونید یه مشكلی داره. نفر بعدی رو بیارید. ترجیحا از اهالی سرخه نباشه بهتره
نظر
-
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
كلا اقتصاد تو این كشور شده بازی سیاسی ، فوتبال شده بازی سیاسی ،خودور شده بازی سیاسی ، همه چی شده سیاسی . یعنی وقتی تمام عوامل تاثیر گذار بر اینها سیاسی میشه دیگه اقتصاد و خودرو و غیره اون پیشرفت رو نداره سیاست باید فقط ناظر باشه نه اینكه كاملا بر این مسایل تاثیر 100 درصد بزاره . بعدكارشناس میارن تو صدا و سیما 3 ساعت در مورد اقتصاد و خانواده و نمی دونم مسایل دیگه صحبت میكنه تا حلش كنه . واقعا به نظرتون این كار یه مقدار مضحك نیست . مثل اینه كه یكی تو چاه بیفته بعد به جای اینكه طناب بندازن درش بیارن بگن ما كه طناب نداریم اما باید در مورد مشكل پیش آمده بحث كنیم . واقعا مضحكه . اینكه توی یك خانواده یه شخصی مثل پدر خانواده به خاطر اینكه خانواده از مسیر مورد نظر خارج نشه كنترل صددر صد روی تمام اعضا داشته باشه و اجازه هیچ كاری به اونها نده شاید در كوتاه مدت جواب بده اما در بلند مدت نتیجه عكس داره . ضمنا افراد اون خانواده بعد از یه مدت كلا مسیری رو كه در اون هیچ اختیار واراده ای ندارن رو عوض می كنن .
حسین
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
حذف افراد متخلف لازم اما كافی نیست اوجب واجبات اصلاح سیتم فاسدی است كه افراد فاقد صلاحیت در آن رشد می كنند
كارمندبانك
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
رستگاریك مدیرزورگو بودكه به همه ماكاركنان ومردم ایران ضربه زد
جانبازو بازنشسته
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
۰
۰
ما شهید نداده ایم و انقلاب نكرده ایم و جانباز نداده ایم كه امثال این آقایان بیت المال را به نفع خود به جیب خودشان واریز كنند این چه عدالتی است كه آقای ریئس جمهور در این مملكت اجراء می كند ؟ آیا در نهج البلاغه چنین آمده است؟

نیازمندی ها