تیم فوتبال اتلتیکومادرید ستاره فرانسوی سویا را خرید. کوین خامیرو، مهاجم 29 ساله و فرانسوی سویا در نهایت با تامین درخواست 40 میلیون یورویی سویا از سوی باشگاه اتلتیکومادرید به این تیم پیوست. اتلتیکو پذیرفت در ازای این انتقال ویه‌تو مهاجم خود را به صورت قرضی به سویا بدهد.
کد خبر: ۹۲۶۸۳۹

وداع شواینی با آلمان

کاپیتان ژرمن‌ها که ماه گذشته در رقابت‌های یورو 2016 برای این تیم به میدان رفت، به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان داد. باستین شواین‌اشتایگر که تاکنون 120 بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است، اعلام کرد که دیگر پیراهن ژرمن‌ها را به تن نخواهد کرد. هافبک 31 ساله منچستریونایتد که ماه گذشته همراه تیم ملی آلمان تا مرحله نیمه نهایی یورو 2016 فرانسه صعود کرد، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از تمام اعضا و دست‌اندرکاران تیم ملی آلمان تشکر و تصمیم خودش را برای ترک این تیم اعلام کرده است.

توافق اتوئو با بشیکتاش

ساموئل اتوئو، بازیکن سابق بارسلونا و چلسی، با قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه به توافق رسید. اتوئو در آستانه پیوستن به بشیکتاش قرار دارد تا جای خالی ماریو گومز را در ترکیب قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه پر کند. اتوئو در فصل اخیر سوپرلیگ ترکیه 31 بازی برای آنتالیااسپور انجام داد و 20 گل به ثمر رساند.

امضای پیراهن یونایتد توسط پوگبا

در روزهایی که همه صحبت از انتقال پل پوگبا از یوونتوس به منچستر یونایتدمی‌کنند، رایولا مدیر برنامه‌های پوگبا گفت هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است. با این حال دیروز پوگبا، پیراهن شماره 6 منچستر یونایتد یکی از هواداران را که به نام خودش بود امضا کرد تا به شایعه‌ها دامن بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها