حق با شماست

جرقه‌های آتشین در واگن‌ها ی مترو

صدیق، ‌از تهران: مردی هستم 80 ساله که با خانمی 50 ساله ازدواج کرده‌ام. فقط ده روز پس از ازدواج همسرم مهرش را که 50 سکه بهار آزادی است به اجرا گذاشته است. چرا او بعد از ده روز باید چنین کاری کند و حالا تکلیف من که مستاجر هستم و وضع مالی خوبی ندارم، چیست؟
کد خبر: ۹۲۵۹۸۲

یک شهروند، از کرج: دوشنبه این هفته، ساعت 21 و 17 دقیقه برق متروی صادقیه به کرج قطع شد و اتصالی کرد و سپس مسافران، جرقه‌هایی آتشین بالای سرشان در واگن‌ها مشاهده کردند و سراسیمه بیرون آمدند. بعد از 45 دقیقه مسئولان گفتند مردم باید به میدان آزادی بروند و از آنجا برای رسیدن به مقصد تاکسی بگیرند! خلاصه این که ساعت ده شب یک قطار دیگر آمد اما گروهی جا ماندند و این بی‌سروسامانی آنقدر ادامه پیدا کرد که برخی مسافران مثل من بعد از نیمه شب به خانه رسیدند.

پاسخ به یک پیام

روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران نوشت: پیرو درج پیام یک شهروند در ستون پیام‌های مردمی به تاریخ 12/4/95 با موضوع «انتقاد شهروندان از برچسب‌های تبلیغاتی بر سطح در و دیوار شهر و منازل»، به آگاهی می‌رساند سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات لازم و قانونی را برای جلوگیری از آلودگی بصری ناشی از تبلیغات غیرمجاز (دیوارها، نماها، جدارها، کف پیاده‌روها و پیاده‌راه‌ها، و...) انجام می‌دهد. به همین منظور در سال 1390 تعداد 1500 پرونده در شورای حل اختلاف تهران تشکیل و از این تعداد 200 فقره منتهی به رای قطعی شده است.

در سال 1391 تعداد پرونده‌ه‌ای تشکیل شده در شورای حل اختلاف، 765 فقره بود که از این تعداد 55 فقره آن منتهی به صدور حکم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها