فلیپ ایت (Flip It) قاب جدیدی برای گوشی هوشمند است که یک دسته سلفی جمع و جور را نیز در خود جای داده است. در حقیقت، فلیپ ایت یک قاب ۴ در ۱ است که با گوشی های هوشمند آی‌فون قابل استفاده است. فلیپ ایت افزون بر محافظت از گوشی هوشمند دارای یک دسته سلفی داخلی، یک دکمه شاتر کنترل از راه دور و یک پایه یکپارچه شده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۵۵
قاب ویژه سلفی بگیران!

به گزارش جام جم کلیک ، دسته سلفی قاب فلیپ ایت تا ۵۶ سانتیمتر می تواند باز شود و دارای یک دکمه شاتر قابل جدا شدن است. هنگامی که قصد دارید در فواصلی دورتر از دوربین تلفن همراه خود استفاده کنید، به عنوان مثال هنگام عکس های دسته جمعی، این دکمه می تواند به عنوان دکمه شاتر کنترل از راه دور کاربرد داشته باشد.

موبنا نوشت پایه یکپارچه شده قاب فلیپ ایت هنگام استفاده از دکمه شاتر کنترل از راه دور برای نگه داشتن تلفن همراه در وضعیتی ثابت کارایی دارد و همچنین هنگام تماشای فیلم یا عکس نیز می توانید از آن استفاده کنید. دکمه شاتر کنترل از راه دور با استفاده از فناوری بلوتوث با گوشی هوشمند اتصال برقرار می کند و از باتری نیرو می گیرد.

تمامی ویژگی هایی که به آنها اشاره شد در قابی که تقریبا اندازه ای مشابه با قاب های دیگر دارد گرد هم آمده اند که امکان محافظت از گوشی هوشمند کاربر در برابر ضربه و خط و خش را فراهم می کند. مهم‌تر این که قاب فلیپ ایت در بیشتر جیب ها جای می گیرد و کاربر دیگر نیازی به همراه داشتن چند وسیله جانبی ندارد.

متاسفانه همان گونه که پیش‌تر اشاره شد قاب فلیپ ایت تنها با آی‌فون (به ویژه آی‌فون ۶ و ۶S) قابل استفاده است و از این رو انعطاف پذیری استفاده با دستگاه های دیگر همانند دسته های سلفی دیگر را ندارد. این قاب برچسب قیمت ۵۰ دلاری را یدک می کشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها