اگر اهل اینستاگرام هستید و در این شبکه اجتماعی شلوغ و پر از تصاویر و عکس عضو هستید و دغدغه این را دارید که چرا عکس های شما کم لایک می خورد، بدون برو برگرد شما یک نوجوان هستید!
کد خبر: ۹۲۲۱۷۷
از اینستاگرام حدس بزن چند سالمه!؟

به گزارش جام جم کلیک ، طبق آخرین تحقیقات انجام شده و ثبت شده در بحث رفتار سنجی صورت گرفته بر روی کاربران شبکه های اجتماعی که در دانشگاه ایالتی Penn و توسط پروفسور Dongwon Lee صورت گرفته، میزان محبوبیت افراد در شبکه های اجتماعی و گرفتن لایک و مهمتر از آن افراد لایک کننده از مهمترین دغدغه های نوجوانان کنونی به حساب می آیند.

به گفته نت نوشت تمایل نوجوانان امریکایی به تعامل در شبکه های اجتماعی به نحوی است که دوست دارند با دوستان قدیمی خود تبادل کامنت و لایک داشته و حتی کمتر مایل به اشتراک گذاشتن عکس خودشان به تنهایی هستند! نکات جالب این تحقیق نشان از این دارد که احتمال پاک کردن تمامی تصاویر قدیمی در رده های سنی نوجوانان از هر رده سنی دیگری بیشتر بوده و بیشتر تین ایجر ها تمایل به نوشتن و اظهار ویژگی های شخصیتی و خلق و خوی خود دارند که این مورد آخری در بزرگسالان ابدا مشاهده نمی شود!

تحقیقات آقای Lee بر روی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر صورت گرفته و تنها دلیل آن API ساده شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به سایر شبکه ها بوده و هست.

نکته جالب دیگری که در نتایج این تحقیق آماده این است که دایره معنا و مفهوم عمل لایک کردن در اینستاگرام (Like) که همراه با ایجاد یک قلب با شمایل گرافیکی بر روی تصاویر است، بازه مفهومی بیشتری و پیچیدگی کمتری نسبت به همین عملیات در سایر شبکه های احتماعی مشابه مثل فیس بوک و توییتر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسن باقری
United Kingdom
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
برنامه خوبی بنظر میرسه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها