اسپانیایی‌ها باید با ماریتیمو مذاکره کنند

علیرضا حقیقی: دوست دارم جایی باشم که فیکس بازی کنم

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان محبوب تیم ملی،‌ روزهای سختی را در پرتغال سپری می‌کند. سخت از این نظر که با حضور سزار سرمربی برزیلی، تمرینات ماریتیمو بسیار سنگین‌تر برگزار می‌شود. اکثر تیم‌های باشگاهی دنیا در فصل بدنسازی هستند و مارتیموی پرتغال هم همین طور. علیرضا حقیقی درباره آخرین شرایط خود در این تیم و همین طور وضعیت باشگاه توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۶

کار با سرمربی جدید باشگاه تا اینجا چطور بوده؟

به‌جرات می‌توانم بگویم در رده باشگاهی، یکی از بهترین دوره‌های تمرینی‌ام را سپری می‌کنم. سزار و کلا کادر جدید، برنامه تمرینی فوق‌العاده‌ای برای این دوره از بدنسازی داشته اند و تا اینجا همه چیز فوق‌العاده بوده. می‌توانم بالاترین نمره را به تمرینات بدهم چون واقعا از نظر بدنی ما را آماده کرده و حتی باعث شادابی کل تیم شده است.

پس می‌توان گفت، با حضور او شانس ماریتیمو برای موفقیت زیاد شده است.

از دو سه هفته دیگر، ما تازه کارهای تاکتیکی مان را شروع می‌کنیم. به همین دلیل باید تا آن زمان منتظر بمانیم ولی چیزی که تا این جا دیده ایم، حضور یک کادر فوق‌العاده حرفه‌ای در کنار تیم است.

از شرایط خودت در تیم بگو. سلین گلر فرانسوی از تیم جدا شد. شما در فصل جاری قطعا فیکس خواهید بود؟

جدایی سلین از مدت‌ها قبل معلوم بود. او به یک باشگاه دسته اولی فرانسه رفت و امیدوارم در کارش موفق باشد. من در صحبت‌هایی که سال گذشته با مسئولان ماریتیمو داشتیم، گفتم به دلیل شرایطی که دارم، می‌خواهم فرصت بازی داشته باشم که آنها این حرف‌های مرا کاملا قبول کردند و گفتند،‌ شما دروازه‌بان اول ما هستید. خیلی زود هم در ترکیب ثابت قرار گرفتم، منتهی به دلیل دو مصدومیت بد، چند هفته از میادین دور بودم. امیدوارم دیگر این اتفاق برایم تکرار نشود. امسال هم تمام هدفم این است که فیکس باشم.

و اگر در ماریتیمو احساس کردی فیکس نیستی، چه اتفاقی می‌افتد؟

برای من امسال بسیار مهم است. وقتی در رده باشگاهی فیکس بازی کنم، طبیعتا شانس زیادی دارم تا در تیم ملی هم فیکس باشم وگرنه طبیعی است که نیمکت‌‌نشین شوم. این مسائل را به خوبی می‌دانم و به همین دلیل دوست دارم در جایی باشم که بتوانم فیکس بازی کنم.

خبرهایی در رسانه‌ها مطرح شده، مبنی بر این که از اسپانیا هم پیشنهاد داری.

من بازیکن ماریتیمو هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. سر خود نمی‌توانم هیچ تصمیمی بگیرم. اگر باشگاهی هم مرا می‌خواهد، ‌باید با ماریتیمو مذاکره کند. مدیر برنامه هایم این پیشنهاد را دریافت کرده و همان طور که گفتم، باید ابتدا با باشگاه صحبت کنند. طبیعتا اگر قرار باشد در ماریتیمو بازی نکنم، مدیر برنامه‌ام این پیشنهاد را جدی تر دنبال می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها