از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، کمپانی هواوی از محصولات متعددی رونمایی کرد که گل سر سبد آن ها، پی 9 و پی 9 پلاس بوده است ، اما این شرکت هنوز از فبلت جدید خود موسوم به میت 9 که قرار است پرچمداری این کمپانی را در بازار گوشی های هوشمند به دوش بکشد ، رونمایی نکرده و هم اکنون گوشی میت 8 قدرتمندترین فبلت این شرکت محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۸
هواوی میت 9 چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش جام جم کلیک ، برای آن هایی که آشنایی چندانی با مشخصات میت 8 ندارند، باید بگوییم که این محصول مشخصاتی همچون صفحه نمایش امولد 6 اینچی ، رم 3 و 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقا، پردازنده هشت هسته ای KIRIN 950 ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندورید 6 مارشمالو را در دل خود جای داده است.

و اما فبلت میت 9 که اخیراً هواوی هرگونه شایعات در خصوص رونمایی از آن در نمایشگاه IFA 2016 را رد کرد و به نظر می رسد که در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی معرفی شود.

در خصوص مشخصات و ویژگی های فنی این گوشی نیز، شایعات زیادی در فضای وب منتشر شده که امروز تازه ترین افشاگری ها، از مجهز بودن این فبلت به پردازنده 64 بیتی KIRIN 970 که بر اساس لیتوگرافی 10 نانومتری FINFET ساخته شده، خبر می دهند و این یعنی میت 9 هواوی یکی از قدرتمندترین تراشه های پردازشی موجود در بازار را در خود جای خواهد داد.

این در حالیست که بسیاری از طرفداران و تحلیلگران دنیای گوشی های هوشمند، استفاده از پردازنده KIRIN 960 را که مبتنی بر لیتوگرافی 16 نانومتری توسعه یافته است، پیش بینی کرده بودند.

گفته می شود که این گوشی همانند مدل قبلی خود، از بدنه ای فلزی و مجهز به سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد و به مشخصات دیگری همچون نمایشگر 6 اینچی امولد با رزولوشن کواد اچ دی، سیستم عامل اندروید 7 نوقا با رابط کاربری EMOTION UI 5.0 مجهز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها