هلن میرن در جمع «سریع و آتشی» ها!

در حالی که فیلم برداری «سریع و آتشی 8» به نیمه های راه رسیده، خبر حضور هلن میرن بازیگر کهنه کار انگلیسی در آن باعث تعجب و شگفتی اهل فن شده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۷۵
هلن میرن در جمع «سریع و آتشی» ها!

به گزارش جام جم آنلاین، منتقدان سینمایی این پرسش را مطرح می کنند که میرن در ماجراجویی های اکشن این مجموعه فیلم، قرار است چه نقشی را به عهده بگیرد.

کاراکتر این بازیگر 70 ساله در قسمت تازه فیلم، در هاله ای از ابهام قرار دارد و گفته می شود تا زمان نمایش عمومی هم، نوع نقش وی فاش نخواهد شد.

رسانه های گروهی به این نکته اشاره می کنند که میرن خودش به تهیه کنندگان «سریع و آتشی» ها گفت که مایل است به عنوان بازیگر با آن ها همکاری داشته باشد.

سازندگان فیلم هم بلافاصله از این درخواست استقبال کرده و او را به جمع اکشن کارهای رنگارنگ داستان مجموعه فیلم پرفروش خود اضافه کرده اند.

منابع نزدیک به این مجموعه فیلم به رسانه های گروهی گفته اند، هلن میرن برای چند ماه مشغول مذاکره و لابی گری با تهیه کنندگان آن بوده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، آن ها به این نکته اشاره می کنند که میرن در کنار بازی در نقش ها و فیلم های غیرمتعارف و روشنفکرانه، بازیگر فیلم های اکشنی مثل «قرمز» هم بوده است.

میرن در پاسخ به پرسشی در باره دلیل حضورش در فیلمی مثل «سریع و اتشی» می گوید:«همیشه عاشق رانندگی بوده ام و فیلم هایی را که با این مضمون ساخته می شوند خیلی دوست دارم. به خودم گفتم چرا در یکی از آن ها بازی نکنم و کمی مسابقه رانندگی به راه نیندازم؟»

این بازیگر به این نکته اشاره می کند که انواع و اقسام فیلم ها را دوست دارد و هنری یا غیر هنری بودن آن ها، برایش اهمیت زیادی ندارد. او بازی در فیلم های اکشن و سرگرم کننده را هم قبول می کند، به شرط آن که فیلم نامه ای قوی و قابل دفاع داشته باشند.

با اضافه شدن هلن میرن به جمع بازیگران مجموعه فیلم «سریع و آتشی»، منتقدان می گویند بی صبرانه منتظر نمایش عمومی قسمت هشتم آن هستند.

در این فیلم، شارلیز ترون در قالب کاراکتر منفی و خبیث داستان ظاهر شده است. اعلام خبر حضور او هم در فیلم، سروصدای زیادی به پاکرد.

هشتمین قسمت این مجموعه اکشن ورزشی و دلهره آور، اوایل آوریل سال 2017 به روی پرده سینماهای جهان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها