پنج دقیقه صحبت با مرد جوان کافی بود تا او قفل سکوت خود را بشکند و راز قتل مدیرعامل زن شرکت را فاش کند.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۴

مرد 37 ساله که استاد ووشو است، 48 ساعت در اداره آگاهی مشهد سکوت کرده بود، اما قاضی سیدجواد حسینی بعد از پنج دقیقه اقدامات روانکاوی توانست او را متقاعد کند که بیان حقیقت بهتر از سکوت است.

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 50 دقیقه چهارشنبه ماموران کلانتری 40 نجفی مشهد از کشف جسد زنی در بزرگراه شهید کلانتری باخبر شدند. در ادامه تیم جنایی تحقیقات برای کشف راز قتل را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان داد، جسد متعلق به زنی حدود 30 ساله است که خفه شده است.

در ادامه با شناسایی هویت مقتول و تحقیق از خانواده‌اش مشخص شد، این زن یک بار در ازدواج شکست خورده و به عنوان مهندس در یک شرکت در مشهد کار می‌کرد. او که مدیرعامل شرکت هم بود، روز حادثه برای سرکشی به یک پروژه همراه شریک خود راهی گناباد شده بود که در مسیر برگشت قربانی این جنایت شد.

ماموران در ادامه شریک او را در این رابطه دستگیر کردند. مرد 37 ساله به نام امیر که دانشجوی رشته مدیریت و استاد رشته ووشو است، در بازجویی‌ها منکر قتل شد و گفت: پس از بازگشت از گناباد زن جوان را در نزدیکی خانه‌شان پیاده کرده و به خانه خودمان بازگشتم که ماموران دستگیرم کردند.

با گذشت دو روز از جنایت، بازپرس جنایی و کارآگاه حمیدفر راهی بانک‌های محل رها کردن جسد شده و به بررسی دوربین‌های مداربسته دو بانک در آن حوالی پرداختند که هیچ سرنخی به دست نیامد.

درحالی که تحقیقات برای رازگشایی از قتل به بن‌بست رسیده بود، قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد تصمیم گرفت از تنها مظنون قتل بازجویی کند؛ به همین خاطر رهسپار اداره آگاهی شد و پس از پنج دقیقه صحبت با مرد جوان او متقاعد شد که حقیقت را بازگو کند و راز قتل زن جوان را فاش کرد.

امیر در اعترافاتش گفت: من و مقتول با هم یک شرکت را اداره می‌کردیم و از وقتی که او مدیرعامل شرکت شده بود، وضعیت شرکت خوب شده بود. روز حادثه از او خواستم که با هم ازدواج کنیم که مخالفت کرد. وقتی از گناباد برگشتیم، عنوان کرد قصد دارد شراکتش را با من برهم بزند. خیلی ناراحت و عصبانی شدم. یک ضربه رزمی به گردنش زدم که باعث شوک و خفگی زن جوان شد. جسدش را در کنار خیابان رها کرده و از محل فرار کردم.

بازپرس جنایی مشهد برای امیر به اتهام قتل عمدی قرار بازداشت صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها