اینستاگرام به نقطه عطفی بزرگ دست یافته است. این شبکه اجتماعی محبوب امروز اعلام کرد که به رکورد 500 میلیون کاربر فعال در ماه دست یافته که 100 میلیون نفر از این کاربران را آمریکاییان تشکیل می دهند.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۵
تعداد کاربران اینستاگرام از مرز 500 میلیون نفر گذشت

به گزارش جام جم کلیک ، البته این آمار مشخص نمی کند که چه تعداد از این افراد هر روز در اینستاگرام فعال هستند، اما باید پذیرفت که این آمار به اندازه کافی چشمگیر است. اینستاگرام ادعا می کند که در حال حاضر 300 میلیون کاربر هر روز از این سرویس استفاده می کنند.

این دستاوردی بزرگ و قابل توجه برای این شبکه اجتماعی است که توانسته در طول چند سال اخیر تا این اندازه رشد کند، بخصوص از زمانی که به تملک فیسبوک در آمد. اینستاگرام بدون شک راه موفقیت فیسبوک را ادامه می دهد و در آینده رکورد یک میلیارد کاربر در ماه را کسب خواهد کرد.

تعداد کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در طول دو سال اخیر دو برابر شده است. تعداد کاربران این سرویس در ماه سپتامبر سال گذشته به 400 میلیون نفر رسیده بود. اینستاگرام تعداد کاربران خود را از 300 میلیون نفر در دسامبر 2014 در مدت 9 ماه به 400 میلیون نفر رساند.

اینستاگرام اعلام کرده که در یک روز عادی که 300 میلیون نفر آنلاین هستند بیش از 95 میلیون عکس به اشتراک گذاشته می شود و برای حدود 4.3 میلیارد عکس و ویدیو لایک زده می شود.

لازم به ذکر نیست که اینستاگرام به جذب کاربران بیشتر ادامه می دهد. فیسبوک و واتس اپ، که به فیسبوک تعلق دارد، در حال حاضر یک میلیارد کاربر دارند. اینستاگرام برای رسیدن به این رکورد فقط زمان نیاز دارد.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها