واکنش به صحبت های روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه

وکیل بابک زنجانی: موکلم با وثیقه 5500میلیارد تومانی می تواند آزادشود

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: بدهی موکلم کمتر از 2 میلیارد یورو است که قانونا می تواند با وثیقه 5500 میلیارد تومانی آزاد شود.
کد خبر: ۹۱۳۱۰۰
وکیل بابک زنجانی: موکلم با وثیقه  5500میلیارد تومانی می تواند آزادشود

به گزارش جام جم آنلاین ، رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در واکنش به صحبت های روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر وثیقه 9 هزار میلیاردی زنجانی برای آزادی اظهار داشت: سخنگوی قوه روز گذشته به نکته خوبی اشاره کردند، دادگاه مکلف به تبدیل قرار موکله است و اگر وی نتوانست وثیقه را تهیه کند در این شرایط می توانند دوباره موکلم را بازداشت کند.

وی افزود: در حال حاضر بابک زنجانی ٥ ماه غیرقانونی بازداشت است و اساسا هنوز برای زنجانی تبدیل قرار صورت نگرفته است تا میزان وثیقه مشخص باشد.

وکیل مدافع بابک زنجانی بیان داشت: بدهی زنجانی کمتر از ٢ میلیارد یور است که ٨ هزار میلیارد تومان ارزش اموال داخلی وی می شود و در نتیجه موکلم قانونا می تواند با قرار وثیقه ٥٥٠٠ میلیارد تومانی آزاد شود و قانون هم مکلف است موکل را با این میزان وثیقه آزاد کند.

کوهپایه زاده گفت:رسانه ها باید نسبت به حقوق شهروندی مسئولانه برخورد کنند و هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای قانون نیست حالا چه متهم زنجانی باشد و یا چه شخص دیگری.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
خاتم
-
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
دوستان عزیز بیایید یه ۵ هزار میلیارد جمع كنیم تا آقا بابك ازاد بشه بیچاره بی گناه زندانه :/
ببخشید ۵۰۰ میلیارد ناقابل دیگه هم هم بهش اضافه كنید ثواب داره .
رزمنده دوران دفاع مقدس
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
بابك زنجانی باید اعدام شود نه آزاد شود و اگر آزاد شود به خون شهدا و این ملت خیانت می شود

نیازمندی ها