امروز اطلاعات جدیدی از دو پرچمدار جدید کمپانی اپل موسوم به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در وب سایت چینی Weibo منتشر شده است که نشان می دهد برادر بزرگ تر یعنی آیفون 7 پلاس از حافظه رم 3 گیگابایتی بهره خواهد برد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۷
رونمایی از آیفون 7 پلاس اپل با رم 3 و حافظه 256 گیگابایتی

به گزارش جام جم کلیک ، تا به امروز، بیشترین میزان رم به کار رفته در گوشی های سری آیفون برابر با 2 گیگابایت بود که در گوشی های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس استفاده شد و به نظر می رسد که آیفون 7 نیز مجهز به همین میزان رم روانه بازار شود.

از دیگر تفاوت های میان دو پرچمدار امسال اپل می توان به حافظه داخلی آن ها اشاره کرد به طوری که گفته می شود آیفون 7 در مدل هایی با حافظه های 16، 32 و 128 گیگابایتی و نسخه 7 پلاس نیز مجهز به حافظه های 32، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

البته برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند که در آیفون های جدید، دوربین پشتی از 12 مگاپیکسل به 21 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. همچنین، شنیده شده که ظرفیت باتری مدل های جدید نیز در مقایسه با آیفون های قبلی افزایش خواهد یافت که هنوز میزان دقیق آن مشخص نشده است.

تغییرات دیگر مورد انتظار در این دو عضو جدید، استفاده از پورت USB نوع C است که می تواند برای جابجایی سریع اطلاعات و همچنین سرعت شارژ بالاتر بسیار مفید و کاربردی باشد. همچنین، شایعه شده که این دو گوشی از پورت لایتنیگ نیز برخوردار خواهند بود.

گفتنی است برخی منابع خبری ادعا کرده اند که قابلیت وای فای در آیفون های امسال اپل، تغییرات محسوسی را به خود خواهند دید که می تواند منجر به استریم سریع تر ویدیوهای 4k و یا سایر محتواها در اینترنت باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که اپل چگونه و با چه قابلیت هایی در آیفون های 2016 خود، می خواهد شیب نزولی درآمدهای خود در سه ماهه اخیر را به روند صعودی برگرداند.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها