«شهر باران» ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۱۰

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تهیه‌کننده این برنامه مناسبتی که از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه یک سیما پخش می‌شود، احسان ارغوانی است که سال قبل برنامه «امروز هنوز تموم نشده» را تولید کرده بود.

«شهر باران» برنامه‌ای ترکیبی با فضایی شاد و امیدبخش است که هر روز بعد از خبر ساعت 19 آغاز می‌شود و تا پیش از مشروح اخبار ساعت 21 ادامه خواهد داشت.

«نشانی» در رادیو ایران

به گزارش رادیو ایران، برنامه نشانی با مضمون تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های صوتی کوتاه و ترکیبی هر شب ساعت 21 و 50 دقیقه از شبکه رادیویی ایران تولید و پخش می‌شود. این برنامه با بهره گیری از سخنرانی‌های جدید و به روز معظم له، همچنین تاکیدات ایشان، پیرامون موضوعات مختلف مذهبی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... ضمن پخش فرازی از سخنان مرتبط، در فضایی ادبی و روایی به ارائه یکی از محورهای مهم و مورد تاکید می‌پردازد.

توضیحات قائم مقام شبکه نسیم درباره قرارداد با وزارت ارشاد

قائم مقام شبکه نسیم درباره وضعیت قرارداد این شبکه با وزارت ارشاد توضیحاتی ارائه کرد.

علی‌اکبر کاظمی در گفت‌وگو با مهر گفت: طی یک توافق کلی میان معاونت سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بر این شد که ما در سازمان تبلیغ نمایشگاه کتاب و فعالیت‌های وزارت ارشاد را در طول سال جاری و نه صرف نمایشگاه یا برنامه «خندوانه» داشته باشیم. از آنجا که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغه جدی مبنی بر حضور مردم در نمایشگاه کتاب امسال داشت، لذا به‌دنبال این بود که در طول سال، با مردم ارتباط داشته باشد و گزارش عملکرد فعالیت‌های خود را ارائه دهد. با توجه به همین دیدگاه، خود وزارتخانه برای مذاکره پا پیش گذاشت.

کاظمی افزود: جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران شبکه برگزار و آنها با امضای قراردادی متعهد به برخی تعهدات شدند، اما ‌به‌رغم این‌که ما تعهداتمان را اجرایی کردیم و تبلیغات در خصوص وزارت ارشاد صورت گرفت، با این حال آنها به مفاد قراردادی که امضا کردند، پایبند نبودند و متاسفانه با این‌که آنها تاکنون هیچ اقدامی در زمینه تعهداتشان انجام ندادند، جای تعجب است که خودشان این بحث را رسانه‌ای کرده‌اند.

ادامه تصویربرداری «برادر» در شمال

کارگردان سریال «برادر» گفت: این احتمال وجود دارد که تا اواسط ماه رمضان نیز مشغول ضبط باشیم، ضمن این‌که سریال «برادر» بلافاصله بعد از افطار پخش خواهد شد.

جواد افشار در گفت‌وگو با فارس درباره تولید سریال اخیر خود که قرار است در ماه رمضان پخش شود، گفت:‌ در حال حاضر مشغول ضبط سکانس‌هایی در شمال کشور و فضایی بین لاهیجان و سیاهکل هستیم.

وی ادامه داد:‌ در سکانس‌های مربوط به شمال کشور، حسن پورشیرازی و حسین یاری حضور دارند و قرار نیست تا بازیگر دیگری از بین بازیگرهای اصلی در شمال مقابل دوربین روند. ضمن این‌که تعدادی بازیگر بومی و شمالی در این بخش از سریال به نقش آفرینی می‌پردازند که از قبل انتخاب شده بودند.

کارگردان سریال «کیمیا» افزود:‌ طبق برنامه‌ریزی‌هایمان قرار است تا پایان هفته جاری در شمال بمانیم و اوایل هفته آینده به تهران می‌آییم.

«عقیق» در رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، این شبکه با برگزاری مسابقه 15 خرداد با عنوان برنامه «عقیق» از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه ثبت‌نام می‌کند. این مسابقه با شش پرسش سه گزینه‌ای؛ در حوزه‌های احکام، واژه‌شناسی، شهرستان‌های تهران، تهران‌شناسی، شخصیت‌شناسی و اطلاعات عمومی طراحی شده است که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه 15 خرداد می توانند از طریق شماره پیامکی شبکه رادیویی تهران 3000094 در این مسابقه شرکت کنند.

2 نمایش رادیویی روی آنتن

14 و 15 خرداد ماه، دو نمایش رادیویی «وقتی که کوچک بودم» و «کرامت» به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «وقتی که کوچک بودم» که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده، درباره دانش‌آموزی خارجی است که در نامه‌ای که برای امام خمینی(ره) می‌نویسد، درخواست می‌کند تا ایشان لباسی را به‌عنوان هدیه به او بدهند و... این نمایش 14 خرداد ماه ساعت 11 و 45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین روز 15 خرداد ماه ساعت 11 و 45 دقیقه، نمایش «کرامت» با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها