مدیر گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران تاکید کرد:

همگامی دستگاه های مختلف با رسانه

مدیر گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران گفت: برای موضوع مهمی مثل اقتصاد مقاومتی باید دستگاه های مختلف با رسانه همگام و همدل باشند.
کد خبر: ۹۰۸۷۷۵
همگامی دستگاه های مختلف با رسانه

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، شهرام ملازاده با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در گام نخست نیاز به تبیین دارد، گفت: با شفاف شدن این سرفصل ها و راهکارها ، نوبت به رسانه های مختلف از جمله رسانه ملی می رسد که در این مسیر باید به سیاست های بالا دستی متناسب با نیاز و آگاهی مخاطبان خود بپردازد و در تبلیغ اقتصاد مقاومتی باید نیاز مخاطبان خود بپردازد ودر تبلیغ اقتصاد مقاومتی باید نیاز مخاطبان را شناسایی کند و نیاز کاذب را تغییر دهد.

وی ادامه داد : برای تهییج مخاطب هم ضرورت دارد از منافع فردی لحظه ای ومنافع فردی وجمعی در درازمدت بگوید.البته در تبلیغ وتهییج می توان زودتر اقدام کرد اما در تبیین، زمان بیش تری لازم است. در عین حال در هر سه مورد باید بر اساس تحقیقات دقیق حرکت کرد که فرایندی زمانبر است. از طرفی برای موضوع مهمی مثل اقتصاد مقاومتی باید دستگاه های مختلف با رسانه همگام و همدل باشند .این در حالی است که یا خود آن ها در حال بررسی و سیاست گذاری اند یا به جای کار عملی بیش تر تمایل به تبلیغ عملکرد خود در این حوزه دارند.با این حال شبکه رادیویی ایران به دلیل فراگیری مخاطب وتوجه به حوزه های اقتصاد تلاش کرده به این موضوع بپردازد.

ملازاده یکی از مهم ترین ماموریت های گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران را تبیین وگفتمان سازی ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی دانست که بر گرفته از بند 21 ، یکی از بندهای 24 گانه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است.

رادیو ایران به این حوزه با سه عنوان برنامه ورود کرد است.برنامه «نمودار» که یک برنامه روتین 30 دقیقه ای است، هر روز به مطالبات رهبری در این حوزه می پردازد.در برنامه «شناسا» که هر هفته به مدت 45 دقیقه در روزهای سه شنبه پخش می شود وظایف دستگاه های اجرایی کشور را در این حوزه پیگیری می کنیم، در برنامه «خاص باشید» نیز که روزهای پنج شنبه روی آنتن می رود، به صورت اختصاصی با دعوت از نمونه های مردمی موفق در حوزه کار آفرینی به تبیین یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی می پردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها