جدیدترین انتقادات خسرو معتضد از ظریف:

قوام‌السلطنه که لیسانس هم نداشت بهتر از شما مذاکره کرد

نقل قول هفته

خسرو معتضد: وارد جزئیات داستان نشدم

من مشاور سریال «معمای شاه» نیستم، فقط کمک‌های جزئی مانند لباس پاسبان، مدل‌ اتومبیل‌ها و زمان سخنرانی‌های تاریخی به محمدرضا ورزی و لدنی کردم.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۴

وارد جزئیات داستان نشدم؛ چرا که نظرات من متفاوت است. از طرفی در تلویزیون نمی‌توان همه چیز را نشان داد و کارگردان باید همه چیز را رعایت کند، اما در مجموع برای سریال «معمای شاه» زحمت زیادی کشیده شده است. سریال مانند تاریخ واقعی نمی‌تواند روایت شود، چرا که در این صورت مردم آن را تماشا نمی‌کنند. باید فراز و نشیب‌هایی در سریال داشته باشیم تا مخاطب‌پسند شود.

افراد زیادی به سریال اعتراض داشتند که چرا شاه معشوقه دارد؟! اگر کتاب «علم» دوست صمیمی شاه را بخوانند، متوجه می‌شوند این مساله واقعیت دارد و تمام پادشاهان ایرانی این‌گونه بوده‌اند.

تلویزیون محل کنفرانس تاریخی نیست، بلکه فیلم تاریخی باید با استفاده از داستان‌هایی ملودرام و شخصیت‌هایی گاه تخیلی برای مخاطب جذاب شود. از طرفی تماشاگر باید تاریخ بخواند تا سریال برای او آشنا باشد.

باربد بابایی: «شب کوک» نوعی استعدادیابی است

قرار است آیتم‌های جدیدی به فصل دوم «شب کوک» اضافه ‌شود؛ ازجمله رفتن به سمت موسیقی سنتی، مقامی، تلفیقی و محلی. البته این امر مستلزم آن است که ببینیم در ویدئوهای فرستاده شده به چه تعدادی از این نوع موسیقی‌ها می‌رسیم. به طور کل با آیتم‌های جدید، ماهیت برنامه متفاوت خواهد شد. تعداد برنامه‌های در نظر گرفته شده در فصل دوم 90 الی 100 قسمت است و حداکثر مدت زمان برنامه نیز یک ساعت و نیم خواهد بود.

عجله برای ساخت یک برنامه تلویزیونی به آن لطمه می‌زند. شب کوک یک برنامه استعدادیابی است. ما کسی را محدود نکرده‌ایم و استعداد خوانندگی شرکت کننده را در نظر می‌گیریم. سبک‌های مقامی ما مظلوم واقع شده‌اند، در این برنامه فضایی ایجاد می‌کنیم که با پرداختن به این نوع موسیقی حال همگی خوب شود، در واقع فصل دوم، پکیج کاملی خواهد بود. به هر حال اتفاقات خوبی که در سری اول برای شب‌کوک افتاد، وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. به همین دلیل باید با موقعیت بهتری در فصل دوم حضور داشته باشیم. تاکنون در حدود 54 هزار ویدئو به دست ما رسیده که بررسی آنها دو ماه زمان نیاز دارد. بنابراین بعد از بازدید کامل تک‌تک ویدئوها، وارد پیش تولید خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها