عضو هیات رئیسه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از برگزاری مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهارم خرداد آینده خبر داد و گفت: یگانه دستور کار این مراسم انتخاب هیات رییسه موقت و سپس انتخابات هیات رییسه دائم است.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۵
خبرگان جدید فردا آغاز به کار می کنند /انتخاب هیات رییسه مهم ترین دستور کار

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی گفت : یگانه دستور کار این مراسم ، انتخاب هیات رئیسه موقت و سپس ، انتخابات هیات رئیسه دائم است .

وی در پاسخ به پرسشی درباره برخی رایزنی ها در خصوص رئیس و هیات رئیسه خبرگان پنجم افزود: در این باره هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و به ملت عرض می کنم که انتخاب کننده ، خود خبرگان هستند و خبرگانی که مردم برگزیدند فارغ از تفکر جناحی تصمیم خواهند گرفت.

سید احمد خاتمی گفت :‌ البته رایزنی در این باره طبیعی است و هر کسی دوست دارد کاندیدای خودش عضو هیات رئیسه شود .

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان همچنین با تبیین جزئیات برگزاری آخرین نشست مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم از بررسی مسائل اقتصادی کشور با حضور سخنگوی دولت در نشست پس فردای خبرگان خبر داد.

وی گفت : با توجه به تجربه موفقی که از نشست های پیشین داریم خوب است اعضای مجلس خبرگان به عنوان فرهیختگان ملت ، نظر موافق و مخالف را در همه مسائل بشنوند بر این اساس ، آقایان نوبخت و خوش چهره در نشست این هفته دعوت شده اند.

سید احمد خاتمی افزود: در این چارچوب ، برنامه های دولت برای رفع مشکلات اقتصادی با حضور آقای نوبخت مطرح و با سخنرانی آقای خوش چهره بررسی می شود.

وی گفت : خبرگان ملت درصدد مچ گیری نیستند بلکه درپی نقد عالمانه اند به نحوی که قوت ها و ضعف ها با هم بیان شوند.

آیت الله جنتی دیگر مهمان ویژه آخرین نشست مجلس خبرگان رهبری از دوره چهارم است که پس فردا روند برگزاری انتخابات هفتم اسفند را تبیین می کند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها