جلالی از کرج: متاسفانه کارگران شهرداری در مهرشهر کرج نسبت به شست و شوی سطل‌های زباله اقدام نمی‌کنند. این وضعیت باعث شده است این سطل‌ها علاوه بر انتشار بوی بسیار بد و اذیت شهروندان، موجب تجمع حشرات موذی و حتی موش‌ها شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۰

محمدی از تهران: حقوق مستمری بگیران بسیار کم و ناچیز است. لطفا مسئولان ما را فراموش نکنند چون حقیقتا در شرایط رنج‌آوری زندگی می‌کنیم.

یک شهروند از محله تهرانپارس: در خیابان 134 تهرانپارس دو تالار بزرگ عروسی وجود دارد که ظرفیت پارکینگ‌شان بسیار محدود است و مدعوین خودروهایشان را در خیابان پارک می‌کنند. علاوه بر این دو تالار، یک جگرکی هم در این خیابان وجود دارد که مشتری‌های آن هم مثل مهمانان دو تالار، پارک دوبل می‌کنند و راه را بند می‌آورند. جالب است جگرکی در خیابان میز و صندلی چیده است اما هیچ مسئولی به این وضعیت اسفبار رسیدگی نمی‌کند و همین موضوع باعث ترافیک
چند ساعته در خیابان می‌شود.

ملاقلی از تهران: این چه کاری است که اخیرا مد شده و جوان‌ها بعد از مراسم عروسی از ترقه‌های چینی برای نشان دادن شادی‌شان استفاده می‌کنند؟! بعد از این که چهارشنبه‌سوری را با همین ترقه‌ها خراب کردند، حالا نوبت به مراسم عروسی ایرانی رسیده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها