پرونده انضباطی مهدی رحمتی در آستانه فینال جام حذفی به نظر می‌رسد جنجال‌ساز شود. حالا حتی پرسپولیسی‌ها هم وارد گود شده‌اند و به انتقاد از کمیته انضباطی پرداخته‌اند. کریم باقری مربی قرمزها در این باره می‌گوید: «چطور است که برای پرسپولیس در لحظه رای صادر می‌کنند اما برای دیگران نه؟»
کد خبر: ۹۰۵۹۰۶

در فصل تمام شده لیگ برتر، سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس جزو بازیکنانی بود که با محرومیت‌هایی از سوی کمیته انضباطی روبه‌رو شد و از قضا یکی از این محرومیت‌ها در لیگ برتر بود، اما سوشا در حذفی بیرون ماند. این دقیقا در تناقض با حرف‌هایی است که دیروز حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی درباره محرومیت رحمتی زد. او گفت: «محرومیت دوجلسه‌ای کاپیتان استقلال، تنها در لیگ برتر اجرا می‌شود و ربطی به فینال حذفی ندارد.» ، اما بد نیست بدانید امسال و در بازی معروف نیمه‌نهایی حذفی بین ذوب‌آهن و پرسپولیس، مکانی به دلیل بی‌انضباطی در لیگ برتر محروم بود. در واقع محرومیت او به حذفی هم تسری پیدا کرد و این بازیکن نتوانست برای قرمزها به میدان برود.

در هر صورت، حالا پرونده رحمتی زمینه‌ساز جنجالی دیگر شده است. منابع موثق خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند، افشارزاده به محض اطلاع از رای صادره و پیش از اعلام آن، بسرعت سراغ تاج رفت تا آن را تعدیل کند.

سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن هم با انتقاد از این تصمیم می‌گوید: «این رفتارها درست نیست. اگر بازیکن محروم شده، قوانین من در آوردی صادر نکنند و محرومیت او را به لیگ برتر سال بعد ارجاع دهند. طبق قانون بازیکن در هر مسابقه‌ای محروم شود، در اولین بازی رسمی بعدی محروم است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها