شهروندی از سمنان: ساعات کاری کتابخانه‌های عمومی شهر سمنان کم شده و حتی پنجشنبه‌ها نیمه‌وقت شده است. چرا؟
کد خبر: ۹۰۴۷۴۴

‌ آقای کریمی: چرا افراد بالای 60 سال بازنشسته در شرکت‌های پالایشگاه و پتروشیمی نفت به عنوان پیمانکار همچنان مشغول به کار هستند و این امر مانعی است برای جذب نیروی جوان.

کارمند مخابرات: حدود 12سال در مخابرات مشغول به کارم و هرسال از این پیمانکار به آن پیمانکار واگذار می‌شوم. چرا مسئولان هیچ فکری به حال این وضع اسفبار کارمندان نمی‌کند؟

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 9 اردیبهشت 1395 در صفحه 13روزنامه با عنوان «درخواست کم کردن فاصله حرکت قطارها در خط سه مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری عنوان کردند:

در حال حاضر همزمان با بهره‌برداری از خط 3، عملیات اجرایی تکمیل پروژه نیز همچنان در حال انجام است. بنابراین تا پیش از تکمیل ایستگاه‌های بین مسیر و اتمام فعالیت‌های مرتبط با آن اعم از فعالیت عمرانی و نصب تجهیزات، امکان کاهش فاصله حرکت قطارها به منظور رعایت اصول ایمنی وجود ندارد. شایان ذکر است پس از اتمام عملیات، این خط نیز باسایر خطوط متروی تهران هماهنگ خواهد شد. امید آن است با افزایش امکانات و بهبود وضعیت ناوگان و در نهایت کاهش محدودیت‌ها، رضایت مسافران گرامی بیش از پیش حاصل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها