مدتی پیش اعلام شد که واتس اپ در حال کار بر روی قابلیت تماس ویدیویی ست تا این سرویس را نیز به کاربران خود ارایه کند اما این اپلیکیشن پیام رسان تا این لحظه حرفی از زمان عرضه این قابلیت نزده است. اکنون به نظر می رسد که قابلیت تماس ویدیویی به همین زودی ها به واتس اپ راه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۴۱
بزودی واتس اپ با تماس ویدیویی می آید!

به گزارش جام جم کلیک ، در واقع هم اکنون تعداد محدودی از کاربران به قابلیت تماس ویدیویی دسترسی دارند و قادرند از گوشی های منتخبی که به نسخه بتای واتس اپ مجهز شده اند، با دوستان خود تماس ویدیویی برقرار کنند. علاوه بر اسکرین شات های منتشر شده از رابط کاربری بخش تماس ویدیویی، درخواست ترجمه از سوی واتس اپ برای افرادی که اپلیکیشن ها را به زبان های مختلف ترجمه می کنند ارسال شده است. عباراتی که این اپلیکیشن پیام رسان به دنبال ترجمه و معادل مناسبی برای آنهاست، تماس ویدیویی ست که در حال حاضر فعال نیست.

به گفته منبع این شایعات، واتس اپ در تلاش است تا راهی برای دعوت افراد به گروه ها توسط تگ های NFC و کدهای QR پیدا کند. قابلیت دیگری که پیش بینی می شود برای کاربران واتس اپ در راه باشد، قابلیت ارسال ایمیل صوتی به مخاطبینی ست که پاسخ تماس ویدیویی را نداده اند(فقط در iOS). همچنین یک دکمه بازگشت تماس نیز در حال آماده سازیست و شایعات حاکی از آن است که واتس اپ از به اشتراک گذاری فایل های زیپ شده نیز پشتیبانی خواهد کرد.

واتس اپ قصد دارد قابلیت تماس ویدیویی BBM بلک بری را پشت سر بگذارد چرا که این اپلیکیشن نیز در نسخه اندروید و iOS، تماس ویدیویی را در کشورهای کانادا و آمریکا اضافه کرده است.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها