مرد جنایتکار که دختر و دامادش را قربانی اختلافات خانوادگی کرده بود، هشت ساعت پس از قتل دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۹
مرد جنایتکار دختر و دامادش را کشت

به گزارش جام‌جم ، راز این جنایت صبح روز یکشنبه و در پی تماس فردی ناشناس با پلیس فاش شد. مرد ناشناس ادعا کرد، جسد زن و مردی جوان را در حوالی بخش جبال بارز جنوبی مشاهده کرده است. در ادامه تیمی از ماموران راهی محل شده و با دو جسد درحالی که در فاصله کمی از یکدیگر افتاده بودند، رو‌به‌رو شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، این زن و مرد چند ساعت قبل به قتل رسیده‌اند و علت مرگ آنها خفگی است. در ادامه با تحقیقات محلی هویت قربانیان که زوج جوانی بودند، شناسایی شد.

تحقیقات از خانواده مقتولان نشان داد، آنها با پدر زن جوان اختلاف داشتند که افشای این موضوع احتمال قتل توسط مرد میانسال را مطرح کرد. در ادامه دستگیری تنها مظنون جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران اداره اطلاعات شهرستان او را در کمتر از هشت ساعت پس از جنایت دستگیر کردند.

یوسف سبحانی، دادستان عنبرآباد در این باره گفت: متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر اختلافات خانوادگی دختر و دامادش را خفه کرده است.

وی افزود: متهم پس از این جنایت قصد داشت به یکی از شهرهای جنوبی استان برود و عضو یکی از گروه‌های مسلحانه شود که در اقدامی ضربتی دستگیر شد. متهم پس از اعتراف به جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد.. شریفm
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
۰
۰
با سلام .. لطفا جبال بارز جنوبی كجاست روی نقشه پیدا نشد ..؟

نیازمندی ها