
به گزارش جام جم ورزشی ، تراکتورسازی و الهلال عربستان در چارچوب دیداری از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 5 دقیقه در ورزشگاه القطر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند.
این دیدار با پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.
در پایان این بازی بعد از پیروزی بازیکنان تراکتورسازی در رختکن به خاطر شکست الهلال و صعود به عنوان صدرنشین به جشن و پایکوبی پرداختند. این جشن و پایکوبی با توجه به درگذشت مهرداد اولادی خشم پرسپولیسی ها را برانگیخت. بسیاری از هواداران پرسپولیسی در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام بازیکنان تراکتورسازی به آنها حمله کرده و انواع و اقسام توهین ها را نثار آنها کردند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند