بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از غلبه بر الهلال عربستان در رختکن مشغول شادی و پایکوبی شدند.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۲
جشن تراکتوری ها خشم پرسپولیسی ها را برانگیخت

به گزارش جام جم ورزشی ، تراکتورسازی و الهلال عربستان در چارچوب دیداری از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 5 دقیقه در ورزشگاه القطر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

در پایان این بازی بعد از پیروزی بازیکنان تراکتورسازی در رختکن به خاطر شکست الهلال و صعود به عنوان صدرنشین به جشن و پایکوبی پرداختند. این جشن و پایکوبی با توجه به درگذشت مهرداد اولادی خشم پرسپولیسی ها را برانگیخت. بسیاری از هواداران پرسپولیسی در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام بازیکنان تراکتورسازی به آنها حمله کرده و انواع و اقسام توهین ها را نثار آنها کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
-
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
۰
۰
احترام مهرداد اولادی به جای خود . ولی باور كنید شكست این عربها و كنف كردن آنها لذت دارد .!!
یه ایرانی
-
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
۰
۰
توهین به بازیكنان تراكتور درست نبود ولی باید ازشون ناراحت شد كه وقتی دیدن فوتبال ایران داغدار شده نباید این كار رو میكردن
نیما
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
۰
۰
با سلام پیشنهاد میكنم زود قضاوت نكنید به خاطر روحیه بچه ها اطلاع رسانی نشده بود خداوند روح آن مرحوم را بیامرزه ..................
محمد.. شریف
-
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
۰
۰
آقا ... شاید این بچهای تیم بی خبر بوده اند .. و یا مربی و سر پرستان برای حفظ روحیه آنها را بی خبر گذاشته اند .. والا هیچ كس از مرگ كسی شاد نیست.. ای بسا از اعضاء تیم با مرحوم رفاقت و دوستی هم داشته اند .. كمی صبر... آرزوی آمرزش برای مهرداد اولادی عزیز و پیروزی برای همه تیم های ایرانی در میادین بین المللی..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها