عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ابلاغ شاخص‌های اقتصادمقاومتی به دولت گفت: این ابلاغیه گام اول حرکت دولت در مسیر اقتصادمقاومتی است.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی آقامحمدی در گفت‌وگو با بخش خبری نیمروزی سیما با اشاره به ابلاغیه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی به دولت، تصریح کرد: این ابلاغیه در حقیقت وظایف و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی دولت در سال 95 است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص تدوین برنامه‌های دو، پنج و ده ساله برای تحقق اقتصادمقاومتی افزود: این برنامه‌ها با توجه به اتمام دوره دولت یازدهم برشی یکساله دارد.

آقامحمدی درخصوص چگونگی اندازه‌گیری و ارزیابی شاخص‌های مذکور نیز خاطرنشان کرد: شاخص‌های ساده تصویب و ابلاغ شده است، اما هم‌اکنون ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی در حال کار روی حوزه شاخص‌های ترکیبی است تا در آخر این شاخص‌ها نیز ابلاغ شوند.

رئیس کمیسیون علمی ـ راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که ابلاغ شاخص‌ها به معنای همه کار نیست ادامه داد: فقط دولت نباید در این راستا کار کند بلکه وظیفه دولت بسترسازی است بنابراین با توجه به این‌که منابع دولت به اندازه‌ای نیست که همه چیز را به حرکت دربیاورد، مردم نیز باید کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها