افول ممتد با درآمد ۴۳۴ میلیون دلاری

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۶ منتشر شد

اچ تی سی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۶ میلادی خود را منتشر کرد که نشان از وضعیتی دراماتیک برای این کمپانی تایوانی دارد.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۵
گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۶ منتشر شد

به گزارش جام جم کلیک ، ابراساس گزارش منتشر شده اچ تی سی در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۶ موفق شده تا درآمدی ۴۳۳.۹۵ میلیون دلاری را کسب کند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۵ نشان از کاهشی ۶۴.۳۱ درصدی دارد.

اچ‌تی‌سی دقایقی پیش گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را منتشر کرد. این گزارش به تفکیک، درآمد کسب شده برای ماه مارس میلادی را نیز منتشر کرده که حاکی از کسب ۱۲۷.۵۷ میلیون دلار توسط این کمپانی دارد.

براساس محاسبات انجام شده، این درآمد در مقایسه با میزان کسب شده در ماه فوریه نشان از کاهشی ۱.۳۴ درصدی و در مقایسه با ماه مارس سال ۲۰۱۵ میلادی نشان از کاهشی ۷۹.۳ درصدی دارد. اچ‌تی‌سی برای سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی خبر از درآمدی ۴۳۳.۹۵ میلیون دلاری داده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از کاهشی ۶۴.۳۱ درصدی دارد.

پس از ارائه‌ گزارش مالی اچ‌تی‌سی، ارزش سهام این کمپانی پس از ارائه‌ی گزارش مالی بیش از ۸.۳۲ درصد کاهش یافت. اچ‌تی‌سی از سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی از لیست ۵۰ کمپانی برتر بورس اوراق بهادار تایوان خارج شده است.

وضعیت برای اچ تی سی چگونه خواهد بود؟


با نگاهی به جدول ذیل می‌توان دید که سال ۲۰۱۶ میلادی تا اینجای کار برای اچ‌تی‌سی فاجعه بار بوده است. آمار مالی مربوط به هر ماه نشان از وضعیت بد عملکرد این کمپانی در مدت مشابه سال پیش از آن دارد.

در صورتی که اچ‌تی‌سی بتواند گزارش مالی قدرتمندی را برای سه ماهه‌ دوم سال جاری میلادی ارائه کند، باید راه را برای بازگشت این کمپانی به روزهای خوب هموارتر خواند.

گزارش مالی اچ‌تی‌سی پس از آن منتشر شد که این کمپانی چند هفته پیش عرضه‌ هدست‌ واقعیت مجازی وایو را آغاز کرده بود. با وجود برگزاری کنگره‌ جهانی موبایل بارسلون در اسفند ماه سال جاری، اچ تی سی حضوری کم فروغ داشت و شاهد معرفی پرچمداری از سوی این کمپانی نبودیم.

احتمالا اچ‌تی‌سی نسل جدید پرچمدار خود را که بنابر شنیده‌ها «ام ۱۰» نامیده خواهد شد، در روز ۲۴ فروردین ماه طی مراسمی معرفی می‌کند.

اچ‌تی‌سی بصورت رسمی اطلاعاتی جزئی را در مورد گوشی هوشمند خود ارائه کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به توانایی بالای دوربین این گوشی هوشمند در کنار بلندگوهای کارآمد اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم، گزارش مالی اچ‌تی‌سی پس از عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی وایو به بازار منتشر شده است.

این هدست واقعیت مجازی در حال حاضر با قیمت ۸۰۰ دلار در آمریکا به فروش می‌رسد. براساس اطلاعات ارائه شده هدست واقعیت مجازی وایو اچ تی سی در عرض ۱۰ دقیقه ۱۵٫۰۰۰ پیش فروش داشته که رکوردی عالی برای آن به شمار می‌رود.

رقبای اچ‌تی‌سی که قدرترین آن‌ها سامسونگ و ال‌جی هستند، در جریان کنگره‌ جهانی موبایل، پرچمداران خود را معرفی کردند؛ اما خبری از اچ‌تی‌سی و پرچمدار سال ۲۰۱۶ این کمپانی نشد. حال باید دید که اچ تی سی ام ۱۰ را با چه قابلیت‌هایی معرفی خواهد کرد.

این کمپانی در گوشی‌های پرچمدار پیشین خود نیز خبر از دوربین فوق العاده قدرتمند و کاربردی داده بود؛ حال آنکه این گوشی‌های هوشمند نتواسنتند، آنچنان که باید نظر کاربران را به سمت خود جلب کنند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها