بن افلک نقش کاراکتر بتمن را در یک فیلم مستقل بازی می کند. کمپانی برادران وارنر به تولید یک «بتمن» تازه با بازی این بازیگر، چراغ سبز داد.
کد خبر: ۸۹۵۳۶۳
لباس «بتمن» به تن بن افلک

به گزارش جام جم آنلاین ، به دنبال موفقیت بالای «بتمن علیه سوپرمن» در جدول گیشه بین المللی سینما، حالا یک فیلم مستقل بتمنی وارد مرحله تولید می شود.

نزدیکان به کمپانی برادران وارنر می گویند جئوف جابز برای کار نگارش فیلم نامه این فیلم تازه انتخاب شده و وی، این روزها مشغول نوشتن آن است.

با این حال، منابع سینمایی می گویند «بتمن» تازه سینما تا زودتر از تابستان سال 2018 راهی سالن های نمایش نخواهد شد. این در حالی است که فیلم مورد نظر هنوز کارگردان خود را نیز پیدا نکرده است.

خبرهای تائید نشده حکایت از آن می کند که کمپانی برادران وارنر قصد دارد امر کارگردانی فیلم را به دست زک اشنایدر بدهد. او کارگردان «بتمن علیه سوپرمن» است.

به نوشته امپایر آنلاین، کمپانی برادران وارنر از سه سال قبل، به دنبال تولید نسخه تازه ای از ماجراجویی های بتمن ابرقهرمان است. سری قبلی این مجموعه فیلم را کریستوفر نولان برای کمپانی کارگردانی کرد.

سه فیلمی که نولان ساخت، هم فروش های بسیار بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها کردند و هم با استقبال بالا و گرم منتقدان سینمایی روبرو شدند.

کریستین بیل در این سه گانه اکشن و سیاه در نقش کاراکتر مرد خفاشی ظاهر شد. نولان پس از کارگردانی قسمت سوم فیلم، اعلام کرد دیگر قسمت تازه ای از آن را نخواهد ساخت.

«بتمن علیه سوپرمن» طی سه هفته نمایش در سینماهای حدود 70 کشور دنیا، به فروشی بالای 800 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

در این فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانانه، بن افلک در نقش کاراکتر مرد خفاشی بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها