آنگ لی فیلم ساز آسیایی تبار سینما برای کار تازه اش «قدم زنی طولانی هاف تایم بیلی لین» دوباره از بازیگران سرشناس انگلیسی زبان سینما بهره گرفته است.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۸
«قدم زنی طولانی» آنگ لی

به گزارش جام جم آنلاین ، بازیگرانی مثل وین دیزل، کریستین استوارت و استیو مارتین در نقش های اصلی این درام پرتنش اجتماعی بازی کرده اند.

شرکت مستقل فیلم سازی ترای استار پیکچرز تهیه کننده فیلم است و با وجود حضور ستارگان سرشناس هالیوودی، با هزینه اندک 20 میلیون دلاری ساخته شده است.

منتقدان سینمایی با اشتیاق منتظر اکران عمومی فیلم و دیدار با آن هستند. دریافت دو اسکار بهترین کارگردانی توسط لی، باعث این اشتیاق شده است.

این فیلم ساز تایوانی که مدتی است در قاره آسیا به کار فیلم سازی اشتغال دارد، با «بیلی لین» دوباره به سینمای انگلیسی زبان برگشته است.

این فیلم در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و مثل کار قبلی لی «زندگی پو» به صورت سه بعدی ساخته شده است. گفته می شود کار فیلم برداری و صحنه آرایی آن عالی است.

«بیلی لین» همزمان با نمایش عمومی در سینماهای آمریکای شمالی، در قاره آسیا هم به روی پرده خواهد رفت. پیش بینی موفقیت مالی خوبی برای این درام می شود.

آنگ لی در گفت و گویی اعلام کرد بسیار دوست داشت تعدادی از نقش های فیلم تازه اش را به بازیگرانی از قاره آسیا بدهد، اما تهیه کنندگان فیلم با این درخواست مخالفت کردند.

به نوشته امپایر آنلاین، دلیل این مخالفت این بود که کاراکترهای داستان فیلم به گونه ای بودند که نمی شد از بازیگران آسیایی برای ایفای نقش آن ها بهره گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها