پنج‌شنبه گذشته «مایکل بنکس» جوان 27 ساله آمریکایی فکر جدیدی به ذهنش رسید. او تصمیم گرفت از قله 600 پایی Morro Rock در کلیفرنیای مرکزی بالا رود و همزمان از قابلیت FaceTime در گوشی آیفون خود استفاد کند تا از این طریق به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج دهد.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۴
آیفون ،جوان عاشق را به خطر انداخت

به گزارش جام جم کلیک ، در حالی که بنکس برای صعود به این قله تلاش می‌کرد و جملات خود را آماده کرده بود تا در ارتفاعات کالیفرنیا پیشنهاد ازدواج را مطرح کند، شرایط طبق پیش‌بینی‌های قبلی او جلو نرفت.

به گفته «تاد گایلی» رئیس آتش‌نشانی کالیفرنیای مرکزی، بنکس با سرعت بسیار زیاد از روی یک تخته سنگ پایین آمده بود تا بتواند ادامه مسیر خود را برای صعود به قله دنبال کند. این اتفاق باعث شد تا بنکس در یک موقعیت خطرناک گیر بیفتد و نتواند به مسیر خود ادامه دهد.

سرعت زیاد باعث شد او نتواند موقعیت خود را در این کوه ثابت نگه دارد و سرانجام در نقطه‌ای که ۸۰ پا از سطح زمین فاصله داشت، خود را ثابت کرد. این محل به گونه‌ای بود که بنکس نه می‌توانست باز گردد و نه می‌توانست به جلو رفت، که البته سطح ایمنی برای ایستادن به مدت طولانی هم موجود نبود.

سرانجام هلی‌کوپتر امداد سراغ او آمد و ماموران آتش‌نشانی موفق شدند بنکس را از خطر مرگ نجات دهند.

بنکس می‌گوید تنها عاملی که باعث شد تصمیم بگیرد از ارتفاعات Morro Rock بالا رود و از این طریق پیشنهاد ازدواج خود را مطرح کند، قابلیت FaceTime گوشی هوشمند آیفون بود.

منبع: موبنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها