نیکلاس کیج بازیگر 52 ساله سینما با کمک هنر گریم حدود بیست سال پیر می شود، تا نقش یک سارق عجیب و غریب را جلوی دوربین سینما بازی کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۸
نیکلاس کیج راننده سارق می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر اسکار گرفته سینما مشغول مذاکره با تهیه کنندگان درام اجتماعی «دوک» است، تا نقش اصلی آن را به عهده بگیرد.

شرکت فیلم سازی فرانسوی پاته «دوک» را براساس یک ماجرای واقعی تولید می کند. نیکلاس مارتین کارنگارش فیلم نامه فیلم را انجام داده است.

داستان فیلم در دهه شصت میلادی اتفاق می افتد و ماجراهای کمپتن بونتون را به تصویر می کشد. او یک راننده بازنشسته بود که ادعا کرد تابلوی کلاسیک دوک را دزدید.

این تابلو که که یکی از شاهکارهای هنری گویا نقاش اسپانیایی است، در موزه نشنال گالری شهر لندن قرار دارد. بونتون با سرقت این تابلو، قصد اخذی از دولت انگلستان را داشت.

تابلوی به سرقت رفته، پس از چهار سال به موزه برگردانده شد و بونتون نتوانست به خواسته اش از دولت انگلستان برسد. گفته می شود مسئولان رسمی، هیچ وقت بونتون و ادعای او را جدی نگرفتند.

با این حال، ماجرای این سرقت عجیب و غریب خیلی زود وارد فرهنگ عامه مردم انگلستان شد و به صورت یک پدیده فرهنگی معروف درآمد.

به نوشته سایت اینترنتی امپایر آنلاین، حتی در فیلم جیمزباندی «دکتر نو» در سال 1962 هم اشاره ای به این موضوع شد. شرکت فیلم سازی پاته در حال حاضر، در حال انتخاب کارگردان «دوک» است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها