اکشن کمیک استریپی «بتمن علیه سوپرمن» موفق به فروشی 784میلیون دلاری در جدول گیشه جهانی نمایش فیلم شد. این رقم پس از سه هفته اکران عمومی نصیب فیلم شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۰
مبارزه  784 میلیونی بتمن علیه سوپرمن

به گزارش جام جم آنلاین ، فروش کلی این درام ابرقهرمانانه در سطح بین المللی به 484 میلیون دلار رسیده است. در آمریکای شمالی، فیلم 300 میلیون دلار فروش داشته است.

تحلیل گران اقتصادی سینما عقیده دارند «بتمن علیه سوپرمن» هنوز هم جای زیادی برای فروش در سینماهای کشورهای مختلف دنیا دارد.

براساس تحلیل آنها، فروش کلی بین المللی این اکشن ماجراجویانه به بالای یک میلیارد دلار خواهد رسید. اما آن ها بعید می دانند در آمریکای شمالی، رقم کلی فروش فیلم به بالای 400 میلیون دلار برسد.

به نوشته امپایر آنلاین، تا این جا هم رقم فروش جهانی فیلم مورد رضایت تهیه کنندگان آن در کمپانی برادران وارنر است. این فیلم با هزینه تولید کلان 250 میلیون دلاری تولید شده است.

استقبال خوب تماشاگران از «بتمن علیه سوپرمن» در حالی بوده که فیلم برعکس کارهای سینمایی مشابه، یک طول زمانی بلند سه ساعته دارد.

بن افلک و هنری کاویل در داستان فیلم در نقش دو ابرقهرمان بتمن و سوپرمن بازی کرده اند. امی آدامز یکی از نقش های مهم فیلم را به عهده دارد و زک اشنایدر هم کارگردان آن است.

فیلم در حال حاضر در حدود هفتاد کشور دنیا روی پرده سینماها است و برخلاف پیش بینی تهیه کنندگان آن، نتوانست رکوردهای فروش را در کشور چین بشکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها