براد پیت با «پنج ثانیه سکوت» دوباره به دنیای جاسوسی و جنگ برمی گردد. این درام رومانتیک جنگی، هم اکنون در مرحله فیلم برداری است.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۵
جاسوس بازی جنگی تازه براد پیت

به گزارش جام جم آنلاین ، رابرت زمه کیس فیلم ساز فانتزی ساز سینما «پنج ثانیه سکوت» را براساس فیلم نامه ای از استیون نایت کارگردانی می کند.

براد پیت در فیلم تازه اش در نقش کاراکتری به نام مکس وطن بازی می کند. این جاسوس کانادایی فرانسوی تبار در جریان ماموریتی خطرناک در کازلبلانکا، به یک جاسوس فرانسوی دل بسته و با او ازدواج کرده است.

بزودی مکس وطن احساس می کند همسرش جاسوس حزی نازی آلمان هیتلری است و بی سروصدا، تحقیقات را در باره هویت واقعی وی شروع می کند.

داستان فیلم در سال 1942 اتفاق می افتد و لوکیشن های کشور بلغارستان، مکان اصلی فیلم برداری صحنه های آن هستند. هزینه تولید فیلم حدود 90 میلیون دلار است. و ماریون کوتیلار نقش همسر پیت را در آن بازی می کند.

نکته ای که سایت اینترنتی امپایر آنلاین به آن اشاره می کنمد، نام فامیل کاراکتر پیت است. کلمه وطن در زبان تعدادی از کشورهای آسیایی هم چون ایران، هند و ترکیه کاربرد زیادی دارد و به معنی سرزمین است.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، کمپانی پارامونت تهیه کننده این درام جاسوسی و جنگی است. شرکت مستقل فیلم سازی رجنسی هم در تولید فیلم، مشارکت دارد.

فیلم تازه براد پیت در حالی برای نمایش عمومی در سال جاری میلادی آماده می شود، که او درام جنگی «ماشین جنگی» را هم آماده نمایش دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها