نخستین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» در سال 95 امشب 20 فروردین ماه ساعت 23:20 با موضوع بررسی آرای شهید مرتضی آوینی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
کد خبر: ۸۹۳۶۹۲
مناظره «هفت» بر سر آرای شهید آوینی

به گزارش جام جم سیما، نخستین قسمت از برنامه سینمایی «هفت» در سال 95 امشب 20 فروردین ماه ساعت 23:20 با موضوع بررسی آرای شهید مرتضی آوینی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

«هفت» به مناسبت روز شهادت این هنرمند، مناظره ای با حضور امید روحانی و وحید یامین پور و اجرای بهروز افخمی برگزار می کند.

رسول صدرعاملی نیز در بخش دیگر برنامه میزبان رضا میرکریمی، دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود و در آستانه برگزاری این رویداد سینمایی با وی درخصوص تازه ترین اخبار و تحولات این جشنواره به گفتگو می نشیند.

مسعود فراستی نیز در میز نقد خود با حضور وحید امیرخانی، کارگردان فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به نقد و بررسی این فیلم کمدی سینمایی پرفروش سال گذشته می پردازد.

هومن سیدی و سعید سعدی، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» نیز میهمانان دیگر «هفت» خواهند بود و با امیرعباس صباغ و سیدسعید هاشم زاده درخصوص این فیلم گفتگو می کنند.

برنامه سینمایی «هفت» با اجرا و تهیه کنندگی بهروز افخمی و میزبانی رسول صدرعاملی و مسعود فراستی هرهفته جمعه شب ها روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

سوال نظر سنجی امشب برنامه هفت نیز در ارتباط با فجر جهانی است که عنوان شده: شما با کدام شیوه برگزاری جشنواره فیلم فجر موافق هستید؟

1. برگزاری همزمان جشنواره داخلی و جهانی فیلم فجر
2. برگزاری جداگانه جشنواره داخلی و جهانی فیلم فجر


همچنین لازم به ذکر است که پشت صحنه تولید فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار امشب در هفت پخش خواهد شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها