هر سال با فرا رسیدن فصل بهار و نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی، بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به دنبال محلی برای گذراندن دوره کارآموزی می گردند. طبق اعلام وب سایت گلس دور، برخی شرکت ها وجود دارند که به کارآموزان خود پاداش نیز پرداخت می کنند! و در برخی مواقع، این پاداش می تواند به چند هزار دلار در ماه برسد. اما این تمام ماجرا نیست.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۲
برای کارآموزی با حقوق بالا به این شرکت ها بروید!

به گزارش جام جم کلیک ، کارآموزانی که مدتی را در شرکت های پیشگام فناوری می گذرانند دستمزد بالاتری دریافت می کنند. امروز با نگاهی به پایگاه داده وب سایت گلس دور، فهرستی از بهترین شرکت ها برای گذراندن دوره کارآموزی را تهیه کرده ایم که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

اسپیس ایکس: ماهانه 4596 دلار

کارآموزان در اسپیس ایکس می توانند انتظار پرداخت دستمزد 4596 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق اسپیس ایکس اینطور می گوید:

"محیطی عالی برای کار در کنار افراد باهوش و با انگیزه. کار در این شرکت بسیار رضایت بخش است و می دانید که در دستاوردی تاریخی نقش ایفا می کنید."

اپل: ماهانه 5618 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در اپل می توانند انتظار پرداخت دستمزد 5618 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق اپل اینطور می گوید:

"با توجه به بودجه کلان اپل، امکان هر کار غیر ممکنی فراهم است. مهندسی به طور جامع انجام می شود و از هیچ یک از جزئیات چشم پوشی نمی شود. موقعیت های زیادی برای خلاقیت و مدیریت وجود دارد."

اینتل: ماهانه 6035 دلار

کارآموزانی که از رشته های فنی فارغ التحصیل شده اند می توانند انتظار پرداخت دستمزد 6035 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق اینتل اینطور می گوید:

"حتی کارآموزان هم امکان مشارکت در پروژه های آنلاین را پیدا می کنند، در نتیجه تجربه کار در اینتل عالی بود. محیطی صمیمی و ساعات کاری انعطاف پذیر از دیگر مزایای کار در اینتل است."

آمازون: ماهانه 6217 دلار

کارآموزان مهندسی تولید نرم افزار در آمازون می توانند انتظار پرداخت دستمزد 6217 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق آمازون اینطور می گوید:

"کارکنان آمازون باهوش و دارای انگیزه هستند. با کار کردن در کنار آنها چیزهای زیادی را یاد می گیرید. امکان فعالیت در محیطی بزرگ را دارید. مقیاس پروژه ها در آمازون بسیار کلان است."

مایکروسافت: ماهانه 6751 دلار

کارآموزان مهندسی تولید نرم افزار در مایکروسافت می توانند انتظار پرداخت دستمزد 6751 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق مایکروسافت اینطور می گوید:

"در مایکروسافت با کارآموزان بسیار خوب رفتار می شود. رویدادهای زیادی برای مشارکت کارآموزان ترتیب داده می شود و به همه شرکت کنندگان در مراسم معارفه یک تبلت سرفیس 3 داده می شود. تیم تحقیقاتی بسیار عالی است و من طی مدت تابستان چیزهای زیادی را یاد گرفتم."

فیس بوک: ماهانه 7109 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در فیسبوک می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7109 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق فیس بوک اینطور می گوید:

"واقعا از میزان آزادی موجود در فیس بوک لذت بردم. می توانید با هرکسی درباره کارش صحبت کنید. مدیریت تیم های کوچک نیز به افراد این امکان را می دهد تا حق مالکیت بر قابلیت های متعددی که ساخته اند را بدست بیاورند."

گوگل: ماهانه 7185 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در گوگل می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7185 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق گوگل اینطور می گوید:

"همکاران باهوش. محیطی حرفه ای. غذا و باشگاه ورزشی رایگان در محل کار."

ادوبی: ماهانه 7277 دلار

کارآموزان در ادوبی می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7277 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق ادوبی اینطور می گوید:

"همکارانم در ادوبی بهترین افرادی بودند که در زندگی ام دیده بودم. دوستان خوبی در آنجا پیدا کردم. مدیرم هم بسیار عالی بود. از من درخواست می شد که واقعأ در کارها مشارکت کنم و تشویق می شدم با همکارانم ارتباط برقرار کنم."

اوبر: ماهانه 7371 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در اوبر می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7371 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق اوبر اینطور می گوید:

"وقتی وارد اوبر شوید، حجم کارها از آنچه از بیرون به نظر می رسد بسیار بیشتر است. به سادگی می توانید مسئولیت های متعددی را به عهده بگیرید چرا که کارمندان زیادی در اوبر وجود ندارد."

پالانتیر: ماهانه 7641 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در پالانتیر می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7641 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق پالانتیر اینطور می گوید:

"همکاران عالی، محیط صمیمی، غذای عالی، پروژه های جذاب. محیطی ایده آل برای کارآموزی است. همکارانم به من بسیار کمک می کردند."

پینترست: ماهانه 7675 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در پینترست می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7675 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق پینترست اینطور می گوید:

"همکاران شوخ طبع؛ همه به شغل شان و هدف شرکت علاقه داشتند. کار در این محیط به من انگیزی زیادی می داد و برنامه کارآموزی با نظم اجرا می شد."

VMware: ماهانه 7811 دلار

کارآموزان فنی در VMware می توانند انتظار پرداخت دستمزد 7811 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق VMware اینطور می گوید:

"با اینکه کارآموز بودم ولی به راحتی می توانستم با مدیران ارشد و معاونان آنها ارتباط برقرار کنم. احساس می کردم انسانی خاص هستم."

Cloudera: ماهانه 8667 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در Cloudera می توانند انتظار پرداخت دستمزد 8667 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق Cloudera اینطور می گوید:

"مهندسین و متخصصین داده ای که به طرز باورنکردنی با استعداد بودند. طی سه ماه تابستان مطالب بیشتری در مقایسه با دو سال تحصیل در دانشگاه یاد گرفتم."

دراپ باکس: ماهانه 8735 دلار

کارآموزان مهندسی نرم افزار در دراپ باکس می توانند انتظار پرداخت دستمزد 8735 دلار در ماه را داشته باشند. یکی از کارآموزان سابق دراپ باکس اینطور می گوید:

"پیدا کردن موقعیت همکاری نزدیک با افراد باهوش و با انگیزه فی نفسه انگیزه ای بالا برای ارائه عملکردی عالی در دراپ باکس است."

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
vahid
-
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
۰
۰
اون وقت ما واسه درس كارآموزی رفتیم حدود یك ماه و نیم دو ماه مانند تراكتور كار كردیم، دریغ از یك هزار تومنی!!
واقعاً متأسفم.

نیازمندی ها