اگر از طرفداران اپل باشید حتما با واژه جیلبریک آشنا هستید، اگر بخواهیم خیلی ساده برایتان بگوییم که جیلبریک چیست، لازم است بدانید که با انجام عملیات جیلبریک شما دسترسی ویژه به قسمت های مختلف سیستم خواهید داشت و می توانید روی آیفونتان نرم افزارهایی خاصی را نصب کنید که تا قبل از ان توانایی این مورد را ندارید.
کد خبر: ۸۹۱۰۸۸
دلایل قانع کننده برای جیلبریک کردن آیفون

به گزارش جام جم کلیک ، نکته قابل توجه اینکه بعد از جیلبریک کردن تنها با آپیدیت کردن آن هم به صورت نرمال از طریق منو های معمول آیفون می توانید گوشی و سیستم عامل را به وضعیت نرمال بازگردانید.

تغییرات ظاهری ویژه

مسلما از تفاوت هایی که بین سیستم عامل اندروید و iOS هست خبر دارید و می دانید که بدون شک توانایی هایی که در اندروید دارید را در iOS نخواهید یافت. از امکانات خوبی که بعد از جیلبریک iOS خواهید داشت این است که با نصب افزونه های مختلف می توانید تغییرات ظاهری بسیاری را در اختیار بگیرد و به همین واسطه از تم ظاهری کسل کننده آیفون خلاص شوید.

اپ های بسیاری برای تغییرات منو ها و انیمیشن های iOS وجود دارد، می توانید فونت ها و قالب ظاهری را دستخوش تغییرات کنید. پیشنهاد می کنیم برای جزییات بیشتری اینجا را مرور کنید.

رفع محدودیت های آزار دهنده

بعد از کار با آیفون حتما می دانید که شما محدودیت های فراوانی دارید که از مهمترین آنها محدود بودن به استفاده از اپ های اختصاصی خود اپل است، تنها باید از پلیر موسیقی قرار گرفته در گوشی استفاده کنید، تنها مرورگر مورد تایید سافاری است که محدود به استفاده از آن هستید. از نکات مهم بعد از جیلبریک این است که به شما توانایی استفاده و تغییر اپ های پیش فرض را خواهد داد. برای این مورد این توییک را حتما چک کنید.

بازی های بیشتر برای آیفون شما

از لذت بخش ترین توانایی های و امکانات داشتن آیفون بازی های بی نهایت آن است، اگر اهل نوستالژی باشید بازی کردن بازی های قدیمی کنسول های نینتندو و پلی استیشن روی آیفون برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، باید حتما بدانید که بعد از جیلبریک آیفون می توانید به راحتی با نصب امولاتور های اماده و یک جا به مجموعه کاملی از اپ های جذاب و دیدنی قدیمی دسترسی داشته باشید. پیشنهاد می شود این صفحه را مرور کنید. نکته مهم اینکه با نصب برنامه های بسیاری نظیر این امولاتور های پیشنهادی قانون کپی رایت را نقض خواهید کرد.

هک های خودتان را ایجاد کنید

برای اعمال هک های مختلف بر روی آیفون بعد از جیلبریک تا حد بسیار زیادی اصلا نیازی به آشنایی و حرفه ای بودن و تسلط به زبان های برنامه نویسی نیست. با جیلبریک می توانید به جریان داده های موجود در اپ ها کنترل داشته باشید.

اگر بخواهیم یک مثال قابل توجه بزنیم اینکه در آیفون جیلبریک شده می توانید امکان تترینگ (به اشتراک گذاری اینترنت دیتا از طریق وایرلس) را داشته باشید، امکانی که متاسفانه در آیفون نبست. با اجرای این هک می توانید یک hotspot ایجاد کنید و به دیگر کاربرها اینترنت بدهید.

منبع: وب نوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها