رسانه ملی در استان ها

بوی خوش بهار در شبکه نور

صدا و سیمای مرکز قم، کنار حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، به برنامه‌سازی برای موضوعات مختلف مورد نیاز قم اقدام می‌کند. در این مجموعه، علاوه بر سیما، صدا و خبر، تولید و پخش برنامه برای رادیو سراسری معارف و تولید برنامه برای شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی برون‌مرزی نیز انجام می‌شود و به همین دلیل، صدا و سیمای مرکز قم در سه سطح استانی، ملی و بین‌المللی فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۱
بوی خوش بهار در شبکه نور

به گزارش جام جم سیما ، رادیو قم سال 94 برنامه بی‌تعارف را برای پیگیری جدی مشکلات شهری تولید و پخش کرد. در این برنامه مسئولان به طور زنده پاسخگوی سوالات مخاطبان بوده‌اند. همچنین برنامه کاشانه برای بهبود زندگی خانوادگی در شهر قم طراحی و در رادیو قم پخش شده است. در این برنامه، موضوعات مورد نیاز خانواده‌ها از جمله مسائل روان‌شناسی، پزشکی، اجتماعی و... مورد بحث قرار می‌گیرد.

سیمای نور نیز با هدف تقویت بنیان‌های خانوادگی، برنامه مهربانو را با آیتم‌های متنوع و جذاب طراحی و تولید کرده است. این برنامه که با استقبال خانواده‌ها مواجه شد، نسبت به ترویج اخلاق اسلامی در خانواده و پرداخت به سبک زندگی صحیح اقدام کرده است.

از دیگر برنامه‌های سیمای نور نیز می‌توان به برنامه شبانه «سلام به مهتاب» اشاره کرد که از خانه تاریخی زند، هر شب به مدت 45 دقیقه روی آنتن رفت.

صدای بهار و بهار آمد در قالب ترکیبی ـ نمایشی با بخش‌های های متنوع و شاد در ایام نوروز پخش خواهد شد و برنامه بوی خوش بهار هم در قالب ترکیبی ـ نمایشی به همراه ارتباط زنده با مراکز استان‌ها و قرارگاه‌های راهیان نور و برنامه ماه من با حضور بازیگر در سایه و ایجاد فضای مفرح در کنار مهمانان، ایام نوروز از سیمای نور پخش خواهد شد.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها