رسانه ملی در استان ها

ویژه‌های نوروزی در خراسان‌ شمالی

در سال 1383 صداوسیمای خراسان‌شمالی که ابتدا به‌صورت خبرگزاری و زیرنظر صدا و سیمای خراسان رضوی اداره می‌شد با عنایت خاص مسئولان ارشد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سال 1384 به اداره کل ارتقاء یافت و در پاییز 1384 رادیو محلی با تولید و پخش روزانه شش ساعت شروع به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۵
ویژه‌های نوروزی در خراسان‌ شمالی

به گزارش جام جم سیما ، شبکه استانی صدا نیز در بهمن ماه 1386 افتتاح شد تا در کنار سایر اهداف مهم، بستری برای معرفی منابع و امتیازات خدادادی استان باشد. در فروردین 1386 نیز سیمای محلی افتتاح شد و در مرداد ماه 1389 سیمای استانی خراسان‌شمالی به بهره برداری رسید.

شبکه اترک در فرکانس ماهواره بدر VERTICALL- 4.3-27500-12322 و ماهواره اینتلVERTICALL- 4800-11003 قابل دریافت است.

تله فیلم الله مزار و مستند کوشکی یک یوزپلنگ آسیایی است، 8 مستند تلویزیونی با موضوعات آداب و رسوم و معرفی اماکن گردشگری و پخش 156 برنامه کولاک با مخاطب جوان از شبکه شما را می‌توان از تولیدات شاخص سیمای اترک دانست. همچنین تولید 20 نمایش رادیویی برمبنای داستان‌ها و روایت‌های محلی اقوام ساکن استان را می‌توان از تولیدات شاخص مرکز و متناسب با ماموریت شبکه استانی عنوان کرد.

از مهم‌ترین موفقیت‌های سال 94 این شبکه نیز راهیابی نمایش همزبانی به جشنواره رادیویی تلویزیونی URPI است.

مهم ترین برنامه‌های نوروزی مرکز برای سال 95 در رادیو، بهارانه ویژه تحویل سال و برنامه‌های قاصد بهار و عصر بهاری است. همچنین سیمای مرکز با ویژه برنامه نوید بهار در تحویل سال و برنامه شب‌های اترک در ایام نوروز همراه اهالی استان و مسافران نوروزی خواهد بود. مسابقه بین‌المللی کشتی آیینی با چوخه با حضور بیش از 60000 نفر از مردم در روز 14 فروردین به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها